Eihän se mitään tarkottanut mutta taas kuvittelen kaikkea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *<3*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

*<3*

Vieras
yhen illan juttu sano seuraavana päivänä kun maattiin vierekkäin ,en muista oltiinko just sillon lusikassa mutta kuitenkin,sano että on ajatellut et haluis jos vielä suhteen saa et tyttö olis tummahiuksinen ja mä rupesin heti kuvittelee kaikkea kun mulla on tummat hiukset..Mä en osaa lukea miehiä ollenkaan.Sanoko niin sen kummemmin ajattelematta vai oliko siinä joku piiloviesti..? mä tein aloitteen sillon baarissa ja se sano et ei uskaltanut tulla juttelee vaikka koko illan olin luonut siihen katseita ja hymyjä,ihmetteli vaan et miten mä nyt sitä katselin.

yhen illan juttu sano seuraavana päivänä kun maattiin vierekkäin ,en muista oltiinko just sillon lusikassa mutta kuitenkin,sano että on ajatellut et haluis jos vielä suhteen saa et tyttö olis tummahiuksinen ja mä rupesin heti kuvittelee kaikkea kun mulla on tummat hiukset..Mä en osaa lukea miehiä ollenkaan.Sanoko niin sen kummemmin ajattelematta vai oliko siinä joku piiloviesti..? mä tein aloitteen sillon baarissa ja se sano et ei uskaltanut tulla juttelee vaikka koko illan olin luonut siihen katseita ja hymyjä,ihmetteli vaan et miten mä nyt sitä katselin.
Mystistä tämä nykyelo.

No se on ensinnäkin vähän epävarma ja on yllättynyt että joku on siitä kiinnostunut. Miehet puhuvat kyllä usein suoraan, mutta oli sillä sen sanomalla merkitys. Se tarkoitti sanoa, että siitä tuntuu että se haluais seukata sun kanssa.

[QUOTE="vieras";25757245]Sinä sitten pistin sen pihalle ilman yhteystietoja ja nyt sitten aloit ajattelemaan...[/QUOTE]

Kyllä se numeroa kysy mutta en antanut ja ihan siitä syystä et niin moni on kysynyt numeroa ja kun olen sen antanut niin ei koskaan ole tullut soittoa tai tekstaria niin ajattelin et turha mitään numeroa antaa kun sama juttu kuitenkin taas edessä.

ja seuraavana aamuna ulos jos ei samana iltana! voi jeesus minulle jos kuukkeli sanos noin voin sanoa että ei tässä tässä eilistä teereä viedä! No jos sinkku niin ja mies siitä vaan! Miehet ottakaa oppia naisista! Pidä juntti iskemis esitykset housussas ja jos et tule toimeen voit aina yrittää jotain! Ees tää yö! eikö! no voi paska! (p.s. ei se aina toimi jos nörtti saa jonkun)!!!1

[QUOTE="vieras";25757782]ja seuraavana aamuna ulos jos ei samana iltana! voi jeesus minulle jos kuukkeli sanos noin voin sanoa että ei tässä tässä eilistä teereä viedä! No jos sinkku niin ja mies siitä vaan! Miehet ottakaa oppia naisista! Pidä juntti iskemis esitykset housussas ja jos et tule toimeen voit aina yrittää jotain! Ees tää yö! eikö! no voi paska! (p.s. ei se aina toimi jos nörtti saa jonkun)!!!1[/QUOTE]

En ymmärtänyt tätä yhtään.

tuli vielä tänään vastaan autolla mutta en tiedä tunnistiko mut kun mulla oli pipo päässä ja kaulaliina ja olin autossa ja oli vielä arskat päässä. ikinä en oo sitä nähny missään ja nyt sit oltiin samassa kohtaa samaan aikaan.
Saisinhan mä sen numeron tietooni mutta en mä jotenkin kehtaa ottaa yhteyttä kun en tiedä mitä se sit ajattelis ja jos ei haluakaan mitään tai ehkä korkeintaan seksiä niin kiva siinä nolata ittensä.ja kun se ei tiedä mun sukunimeä niin ei se etunimen perusteella musta mitään tietoja saa mistään. Mun tuurilla se olisi kuitenkin ollut joku pelleilijä et pyytää numeroa mut heittää sen menenmään samantien tai sit soittaa kun haluu seksiä.

Niin no , nythän sä et koskaan saa sitä selville vai mitä? Unohda jo kaikki kuvittelut ja koko äijä kun ei siihen ole enää mitään mahiksia. Siirry jo seuraavaan ja muista antaa sille sitten numero jos sitä pyytää.

Jos sua nyt alko kiinnostaan niin ota siihen yhteyttä ja kysy et haluaako tavata vielä. Jos ei halua niin sit ei halua. Eihän siinä mitään noloa ole, varsinkaan jos tuskin tulette joka päivä tapaamaan.

Jos sua nyt alko kiinnostaan niin ota siihen yhteyttä ja kysy et haluaako tavata vielä. Jos ei halua niin sit ei halua. Eihän siinä mitään noloa ole, varsinkaan jos tuskin tulette joka päivä tapaamaan.

Mitä sitten sanoa? ehdotanko pelkkää seksiä koska sitä miehet aina haluaa vai kysynkö jos muute haluaa tavata ja jos ei halua nii...sanohan se et kysyy yheltä toiselta et missä asun ja sano et tiedät missä mä asun ja kaikkea muuta mukavaa siinä kun vierekkäin maattiin mutta kun en tiedä oliko ne vaan puhetta vai mitä kun kuitenkin se oli sitten seksin jälkeen. No ehkä mä rohkaistun joku päivä tai jos vaikka tulee vastaan. Pelkkä seksisuhde vois olla kans ihan ok mutta en tiedä onko musta sit siihen jos se paneskelee sitten muitakin.

Tuli sitten tänäänkin kai vastaan,ihan satavarma en ole mutta auto näytti samalta ja kuski mut meni niin nopeesti ohi etten ehtinyt paremmin nähdä. Vatvonut asiaa kokopäivän töissä mielessäni et mitä teen ja silleen.
Mitä mä sille sitten ehdottaisin? ja mitä laitan jos vaikka viestitän siitä et otin ite numeron selville...Ja ennen oo koko tyyppiä nähnyt missään ja nyt tullu kahtena päivänä vastaan,no ehkä siihen nyt kiinnittää enemmän huomiota että onhan se ennenkin voinut tulla vastaan.

Ootte työ nuoret tytöt rohkeita. Mie en päästäis ees lähelle ilman tietoa siitä, että jokin henkinen yhteys on. Ei silti, en väitä, että olisi välttämättä hyvä käytäntö. Mutta mie oon toisaalta aika arka ja ujo sekä kokematon.

Ootte työ nuoret tytöt rohkeita. Mie en päästäis ees lähelle ilman tietoa siitä, että jokin henkinen yhteys on. Ei silti, en väitä, että olisi välttämättä hyvä käytäntö. Mutta mie oon toisaalta aika arka ja ujo sekä kokematon.

Mä mikään nuori ole(31) ja se mies ainaki 10 vuotta vanhempi.Ja mä olen kans ujo mutten mikään arka ja kokematon mutta ujo tosiaan paitsi hiprakassa.Mutta päätin kun ero tuli edellisestä(pitkä suhde) et nyt rohkaistun ja rupean tekee asialle jotain ja olenkin soitellut ja viestitelly miehille jos on ollu kiinnostava mutta ei niistä ykskään ole ottanut tuulta alleen. Yks mies otti yhteyttä mut se homma ei toiminut,nyt ollaan tuttuja ja yks olis ollu kiinnostunut musta mutta mä en ollu siitä. Mä en tässä iässä jaksais enää leikkiä joten olen nyt YRITTÄNYT olla rohkea.

Yhteistyössä