M
"Muurarin Vaimo"
Vieras
Oletko koettanut tuota juotavaa valmistetta? Mulle se auttoi, kun tabut vaan pisti ummetuksen päälle eikä arvot niillä noussu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kyse ollut vain tästä tutkimuksesta. Oletko sitä mieltä, ettei lapsella väliä, kunhan ei joudu itse vaan pistettäväksi?
ne ihmismäärät jotka on testattu noissa "kokeissa" ei kerro vielä yhtään mitään,ei se välttämättä ole mikään raudan puute kaikille joka "tyhmäksi" tekee..
jos mä ottaisin kaiken lukemani kirjaimellisesti en söis tai liikkuis enää ikinä mitään/missään...
Alkuperäinen kirjoittaja mutku mä en haluu;22886281:Ihmeellistä leikkimistä oman ja etenkin tulevan vauvan terveydellä. Jos hb on jo lähtötilanteessa alle sadan, niin synnytyksessä ei tartte paljookaan vuotaa ja tilanne on kriittinen. Mutta mikäs siinä, jos ei kiinnosta.
Asian sivusta, mitenkähän nykyään Jehovan todistajat, jotka eivät hyväksy verensiirtoa, annetaanko väkisin jos hengenvaara?
Jokaisella on oikeus kieltäytyä,eli ei anneta.
Justhan oli JT:n vauva kuollut,kun oli sydänvikainen ja olisi tarvinnu verta,vanhemmat eivät antaneetvauva vasta 2 viikkoa.