?
...
Vieras
Mies väittää että voi mä taas että ei voi.
En löydä nyt ees mitää fakta tietoa netistä joka tukisi mun tietoa oikeeksi...
En löydä nyt ees mitää fakta tietoa netistä joka tukisi mun tietoa oikeeksi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tai niin, että vanhempi/vanhemmat ovat olleet ensimmäisen lapsen syntyessä ev.luteja ja toisen syntyessä ortodokseja.Alkuperäinen kirjoittaja y:Kyllä minusta voi. Edellyttäen siis, että toinen vanhemmista on ortodoksi ja toinen luterilainen. Eli ainakin toisen vanhemmista tulee kuulua uskontoon, johon lapsi liitetään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi. Lapset on kastettava samaan uskoon. Itsellä oli toi mietinnän alla kun olis voinut kastaa ortodoksiksi tai luterilaiseksi. Mietitiin sit ihan käytännön kannlta, kummeja, koulun usk. tunteja yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi. Lapset on kastettava samaan uskoon. Itsellä oli toi mietinnän alla kun olis voinut kastaa ortodoksiksi tai luterilaiseksi. Mietitiin sit ihan käytännön kannlta, kummeja, koulun usk. tunteja yms.
onks sulla tästä jossain faktatietoa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi. Lapset on kastettava samaan uskoon. Itsellä oli toi mietinnän alla kun olis voinut kastaa ortodoksiksi tai luterilaiseksi. Mietitiin sit ihan käytännön kannlta, kummeja, koulun usk. tunteja yms.
Ite ort. mies lut. Puhuttiin tästä asiasta myös kirkkoherran virastossa ja papilta, ei sen kummempaa faktaa siis. Sama asia kun lapsille on annettava sama sukunimi (siis jos on sama mies).
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei voi. Lapset on kastettava samaan uskoon. Itsellä oli toi mietinnän alla kun olis voinut kastaa ortodoksiksi tai luterilaiseksi. Mietitiin sit ihan käytännön kannlta, kummeja, koulun usk. tunteja yms.
Ite ort. mies lut. Puhuttiin tästä asiasta myös kirkkoherran virastossa ja papilta, ei sen kummempaa faktaa siis. Sama asia kun lapsille on annettava sama sukunimi (siis jos on sama mies).
ovat olleet väärässä sitten