eihän ole pakko antaa numeroa lasten isälle?? eihän

• Viestiketjun aloittaja "muu"
  • Ensimmäinen viesti
*
No kyllä mun mielestä olis fiksua olla lasten isän kanssa tekemisissä edes sen verran, että voi lasten tapaamiset sopia. Vai sähköpostillako ne hoidatte? Lapsellista. Mun mielestä.

"Seepia"
Noo.. Asiat voi hoitaa vaikeasti tai sitten helposti. Mitäpä jos sinulla ei olisi lasten isän numeroa? Olisiko asioita helppoa hoitaa vai ei? Mikä on teidän yhteisten lapsien etu? Lasten kautta viestiminen ei ainakaan ole helppoa lapsille. Ärsyttää lapselliset aikuiset.

"muu"
noo pitkä stoori..lasten isän kanssa ei ongelmia
hänen ärhäkäs vaimonsa..jos ta 2 vuoden aikana tehny 2 ilmoa poliisille erittäi herjaavista haukkumaviesteistä ja kukausien hiljasuden jälkeen alkoivat taas.
kaivaa sen numeron miehensä kännystä aina:/
ja lapset eivät ole 4kk olleet isällään ja perheneuvolassa saatiin sovittua valvotut tapaamiset lapsille ja isälle..mutta tämä vaimohan ei edes siihen suostunut

"vieras"
mun ex-mies lähetteli minulle aivan törkeitä haukkumatekstareita vielä puoltoista vuotta eron jälkeekin, niin sitten kysyin lastenvalvojalta voinko vaihtaa salaisen numeron. Lastenvalvoja sanoi et se on ok, kunhan lapset on sitten valmiina tapaamisaikoina. Nyt mies on ollut hiljaa sen jälkeen mut jos haukkuminen jatkuu niin sitten vaihdan salaiseksi, ei lastenkaan takia ihan mitä vaan tarvitse sietää.

Yhteistyössä