kysynvaan
Ystävän mielestä saa. Minua on kyllä lapsena tukistettu muutaman kerran, enkä ole siitä mitään traumoja saanut, mutta en nyt alkaisi omaa lasta niin kurittamaan.
vaan itse puolustelet tekojasi että oli muka pakko. Siis pakkohan ei koskaan ole tehdä mitään, jos ei sanat mene perille niin antakaa jonkun toisen kasvattaa lapsenne!Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Kyllä oon tukistanut ja tukistan vieraitakin lapsia, jos on ollut pakkotilanne. ja se pakkotilanne on ollut se, että mun koiraani on revitty turkista ja käyty potkimassa ja mikään puhe ei niille penikoille perille mennyt. Tajusivat vasta kun otin tukata kiinni että miltä se tuntuu. Toinen vaihtoehto olis ollut että koirani olisi opettanut tapoja, kun ei kerta niitten lasten vanhemmat siihen kykene.
Mä olen totaalisen samaa mieltä!!Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eihän nykyään saa olla edes kieltää lasta tai asettaa rajoja. Parempi, että kakarat hyppii silmille vaan :kieh:
Kyllä on tilanteita joissa tukkapölly on ihan ok.
kun ne ei oo meidän lapsia!!Alkuperäinen kirjoittaja ...:vaan itse puolustelet tekojasi että oli muka pakko. Siis pakkohan ei koskaan ole tehdä mitään, jos ei sanat mene perille niin antakaa jonkun toisen kasvattaa lapsenne!Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Kyllä oon tukistanut ja tukistan vieraitakin lapsia, jos on ollut pakkotilanne. ja se pakkotilanne on ollut se, että mun koiraani on revitty turkista ja käyty potkimassa ja mikään puhe ei niille penikoille perille mennyt. Tajusivat vasta kun otin tukata kiinni että miltä se tuntuu. Toinen vaihtoehto olis ollut että koirani olisi opettanut tapoja, kun ei kerta niitten lasten vanhemmat siihen kykene.
Ai että mä annan mun jästipää pojan ja tytön jollekkin kasvatettavaksi kun joskus on pitänyt tukkapölly antaa?tukehu ittees....Alkuperäinen kirjoittaja ...:vaan itse puolustelet tekojasi että oli muka pakko. Siis pakkohan ei koskaan ole tehdä mitään, jos ei sanat mene perille niin antakaa jonkun toisen kasvattaa lapsenne!Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Kyllä oon tukistanut ja tukistan vieraitakin lapsia, jos on ollut pakkotilanne. ja se pakkotilanne on ollut se, että mun koiraani on revitty turkista ja käyty potkimassa ja mikään puhe ei niille penikoille perille mennyt. Tajusivat vasta kun otin tukata kiinni että miltä se tuntuu. Toinen vaihtoehto olis ollut että koirani olisi opettanut tapoja, kun ei kerta niitten lasten vanhemmat siihen kykene.
Sulla ei ole kyllä tilannetajua varmaan yhtään. Siis koiraa saa hakata ja potkia? Mutta lasta ei saa saada ymmärtämään miltä se tuntuu? enkä nyt tarkoita mitään pahoinpitelyä vaan pientä tukasta nippasua.Alkuperäinen kirjoittaja ...:vaan itse puolustelet tekojasi että oli muka pakko. Siis pakkohan ei koskaan ole tehdä mitään, jos ei sanat mene perille niin antakaa jonkun toisen kasvattaa lapsenne!Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:Kyllä oon tukistanut ja tukistan vieraitakin lapsia, jos on ollut pakkotilanne. ja se pakkotilanne on ollut se, että mun koiraani on revitty turkista ja käyty potkimassa ja mikään puhe ei niille penikoille perille mennyt. Tajusivat vasta kun otin tukata kiinni että miltä se tuntuu. Toinen vaihtoehto olis ollut että koirani olisi opettanut tapoja, kun ei kerta niitten lasten vanhemmat siihen kykene.
Mimmosia ne tilanteet on? Sillon ymmärrän jos muksu on hyppäämässä vaikka kaivoon ja ehditaan nappaseen hiuksista kii..Mut kurittamiseen, mitä se siihen auttaa?Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:eihän nykyään saa olla edes kieltää lasta tai asettaa rajoja. Parempi, että kakarat hyppii silmille vaan :kieh:
Kyllä on tilanteita joissa tukkapölly on ihan ok.