Ei ymmärrä 40+ äitejä

  • Viestiketjun aloittaja kolmenäiti
  • Ensimmäinen viesti
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:44 Tianna kirjoitti:
Aika hassua, että ap on mun laskujen mukaan saanut kuopuksensa 38-vuotiaana, ja tekee kahdesta vuodesta niin ison eron.
Olitko matikan tunneilla koulussa vai tupakilla :whistle:
Tuossa lainaus ap´n kirjoituksesta; "Sitten,kun itse olen 43v.niin 5v esikoinen on 20,toinen 18 ja kolmas 17."
Eli mun matikalla ap on ollut 23-vuotias ensisynnyttäjä ;)
 
ilveskissanminttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 18:02 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 17:59 Olivia kirjoitti:
Mistä pirusta sitä etukäteen tietää mitä nelikymppisenä ajattelee?? :whistle:
NIINPÄ!
Ap kolmenäiti: kuinka vanha olet nyt?
Vaikka tällä hetkellä tilanteesi on se, että miehellesi tehdään sterilisaatio ja miestä et aio vaihtaa, niin KOSKAAN EI VOI SANOA EI KOSKAAN. Elämällä on aina yllätyksiä tarjolla!
Tule 43-vuotiaana uudelleen tänne kertomaan, miten kävi...
=)
Ap on 28-vuotias....
 
Nämä tällaiset kommentit tulee aina niiltä jotka ovat omat lapsensa saaneet helposti nuorella iällä. Ei osata ajatella omaa napaansa pidemmälle.

Kaikki ei aivan oikeasti saa niitä lapsia vain sormia napsauttamalla. Se ainokaisen saaminen voi helposti siirtyä lähemmäs 40v. jos ei ylikin. Jos on kova halu saada edes yksi lapsi, niin miksi ei saisi 40v. enää saada lasta?

Itse olen saanut ainokaiseni 24v. ja halu saada vielä monta lasta. Mulle on kuitenkin annettu sellaisia syöpähoitoja jotka ovat saattaneet vaurioittaa mun munasarjoja. Asiaa aletaan tutkimaan sitten jos raskautta ei ala kuulua. Mutta ilman miestä on vaikea yrittää raskautta. Ikää mulla on nyt 27(pian 28 ) ja aika vain tikittää eteenpäin. :/ <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:42 kolmenäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:36 Huuhkajatar kirjoitti:
Psst ap! Ei pidä koskaan sanoa "ei koskaan". Ihminen muuttuu, mieli muuttuu ja yhtäkkiä huomaat istuvasi itsekin nelikymppisenä, pienen vauvan äitinä.
Muistatko tämän kirjoituksesi silloin?

Terveisin
hän joka ei halunnut yhtään lasta...nyt niitä on neljä.. :whistle:
Ei,ei.Miehelle tehdään steril.ja miestä en vaihda! ;)En itsekään joskus halunnut yhtään lasta,sitten ajateltiin,että yksi riittää,sitten kaksi..Ja lopulta kolmas tuli yllärinä.Enempää yllätyksiä ei tule,koska en jaksaisi..Valitettavasti.

mutta toki hattua nostan niille,jotka jaksavat,ja kaikenikäisille!Itse en vaan siihen homman ryhdy enää..Sitä kun ollaan miehen kanssa niin liian mukavuudenhaluisia,että ihan odotetaan sitä "vapautunutta"aikaa,tästäkin ajasta nauttien!
:LOL: Tuohan on sinun käsissäsi :LOL:
 
sivusta seuraaja
Niin niin. Lapsuusaikasen kaverin äiti oli sitä mieltä että lapset pitää tehdä ennen 30v.
:whistle: Noo, oma tytär pyöräytti jälkeläisen kakskymppisenä ja äitinsä tuli mummoksi vähän alle ton neljänkympin. Eipä näyttänyt kauheen tyytyväiseltä nuoren mummon osaansa sen mitä häntä oon kerran nähnyt. Laiskasti palloa potki tyttärenpojan kanssa.

Kummasti se menee niin että jos omatkin lapset nuorena lapsia pykää, on mummo hyvin usein ilmaisena lapsenvahtina :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:42 kolmenäiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:36 Huuhkajatar kirjoitti:
Psst ap! Ei pidä koskaan sanoa "ei koskaan". Ihminen muuttuu, mieli muuttuu ja yhtäkkiä huomaat istuvasi itsekin nelikymppisenä, pienen vauvan äitinä.
Muistatko tämän kirjoituksesi silloin?

Terveisin
hän joka ei halunnut yhtään lasta...nyt niitä on neljä.. :whistle:
Ei,ei.Miehelle tehdään steril.ja miestä en vaihda! ;)En itsekään joskus halunnut yhtään lasta,sitten ajateltiin,että yksi riittää,sitten kaksi..Ja lopulta kolmas tuli yllärinä.Enempää yllätyksiä ei tule,koska en jaksaisi..Valitettavasti.

mutta toki hattua nostan niille,jotka jaksavat,ja kaikenikäisille!Itse en vaan siihen homman ryhdy enää..Sitä kun ollaan miehen kanssa niin liian mukavuudenhaluisia,että ihan odotetaan sitä "vapautunutta"aikaa,tästäkin ajasta nauttien!
Voi käydä näinkin:
1. Miehesi ei suostu sterilisaatioon
2. Miehesi vaihtaa sinut uudempaan (henk.koht. kokemus)
3. Sinä rakastut päätäpahkaa ja haluat uuden miehen kanssa lisää lapsia (kokemusta tästäkin)
 

Yhteistyössä