Ei yhteistä aviovuodetta, löytyykö muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Murmeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Murmeli"

Vieras
Olemme mieheni kanssa olleet yksissä kohta 18v.
Tuosta ajasta 3 viimeisintä vuotta olemme nukkuneet eri huoneissa, lukuun ottamatta vapaita viikonloppuja jolloin tietenkin nukumme samassa sängyssä.

Syynä tälle järjestelylle on eri työajat.
Minulla on työaika klo 7-15 ja miehelläni klo 10-18.
Mieheni tykkää valvoa pitkään kun ei ole aamulla kiirettä töihin. Minä taas laitan nukkumaan jo viimeistään klo 22.

Mieheni lopetti tulemasta viereeni nukkumaan siinä vaiheessa kun huomasi että uneni häiriintyy kun hän kömpii viereeni puolenyön aikaan ja jopa myöhemminkin.Ja monesti hän saattoi muutenkin nukahtaa sohvalle TV:ta katsoessaan.
Tämä järjestely on sopinut meille oikein hyvin.
Minä nukun makuuhuoneen sängyssä ja mieheni olohuoneen sohvalla.

Joku nyt varmaankin ajattelee että avioliittomme on ajanut karille kun nukumme pääsääntöisesti eri huoneissa. Ei todellakaan, liittomme on muuten ihan onnellinen.

Nyt haluaisin tietää löytyykö muita samanlaisen nukkumajärjestelyn omaavia pariskuntia? :)

Meillä myös.

Mies tykkää valvoa pitkään ja minä olen huono nukkumaan ja nukahtamaan. Jos mies kömpisi viereeni juuri kun olen saanut unen, heräisin ja RAIVOSTUISIN. Yö menisi valvoessa ja kun lopulta saisin unen, miehen herätyskello soisi.

Lisäksi meillä on kaksi sellaista lasta, jotka tarvivat yöllä aikuisen seuraa, mutta jotka taas eivät voi nukkua samassa huoneessa. Mies nukkuu siis toisen kanssa ja minä toisen. Mainio järjestely, joka takaa kaikille mahdollisimman hyvät unet. :)

Mä olen kanssa huono nukkumaan ja mies kuorsaa ja narskuttaa... lapset sängyssä ei haittaa minua mutta miestä kylläkin. Tulee kuulemma selkä kipeäksi kun liian ahtaassa nukkuu. Olen koittanut ehdottaa, että voisin nukkua lasten kanssa eri huoneessa mutta se ei käy, ei sitten millään. Lapsia siis surettaa kun eivät pääse viereen ja minä en saa riittävästi unta kun mies mekastaa. Miten saisin tuon miehen tajuamaan, että ei se ole mikään parisuhteen loppu jos nukutaan eri huoneissa?

Meillä on kans samalla tavalla erilaiset rytmit - tai oikeastaan niin etät mun unentarpeeni on isompi. Nukun yleensä 22.30/23 -06.30 ja mies käy nukkumaan vasta 24 jälkeen, herää seiskalta. Samassa sängyssä yleensä useimmat yöt, mutta joinakin öinä korvatulpista huolimatta havahdun siihen kun mies tulee nukkumaan. Jos hän ehtii nukahtaa ennen mua, en saa kuorsauksen takia nukuttua, eli siirryn itse jossain vaiheessa yötä sit olohuoneen sohvalle.

Tärkeintä minusta että kaikki saa tarpeeksi nukuttua ja ovat tyytyväisiä tilanteeseen.

Isoimpana ongelmana mä tossa näen sen että mies nukkuu (ilmeisesti siis jatkuvasti) sohvalla. Mun miehellä ainakin hajois selkä jos nukkuis aina sohvalla.. Muuten en nää tossa mitään ongelmaa,jos järjestely kerran sopii teille molemmille.

Mun vanhemmat viimeiset 15 vuotta. Tämä johtuu ihan isäni kuorsauksesta joka on aivan järkyttävän kovaääninen. Toinen nukkuu sängyssä ja toinen takkahuoneessa ja ihan tyytyväisiltä vaikuttavat

Meillä on samanlainen nukkumajärjestely kuin teilläkin eli minä nukun makkarissa ja mies sohvalla.

Mies on nukkunut jo muutaman vuoden sohvalla ja eniten sen jälkeen,kun meille syntyi vauva. Mies lähtee klo 2 yöllä töihin,joten kai se sen takia nukkuu sohvalla. Seksiä on harrastettu viimeisen vuoden aikana ehkä n.6 kertaa... että kyllä se jo siihen vaikuttaa.

Vapaapäivinä nukumme enimmäkseen samassa sängyssä. Mieheni töissä ollessa nukun sohvalla, ja hän nukkuu päivällä minun töissä ollessani meidän sängyssä.

mä oon ilta7yökukkuja ja nukahdan usein sohvalle kun katselen leffoja.Mies menee jo samaan aikaan lapsen kaa illalla nukkumaan ja itse löhötän sohvalla vielä yhdenkin aikaan(joskus).mies ei tykkää,mun pitäs kuulemma joka yö olla vieressä.Mut kun nukahdan sohvalle ni en jaksa joka yö kesken kaiken lähteä kömpimään makkariin jos herään:)

Me ollaan oltu naimisissa 14 vuotta ja yhdessä 16 vuotta. Tuosta ajasta noin 5 vuotta on nukuttu eri huoneissa miehen työaikojen ja kuorsauksen vuoksi. Kun muutaman vuoden olin keskellä yötä kömpinyt sohvalle pyörimään herättyäni miehen kuorsaukseen ja sitten valvoin loppuyön, olin niin poikki ja ärtynyt, ettei sellainen voinut jatkua. Nyt miehellä on työhuoneessa vuodesohva ja hän nukkuu siellä, minä nukun parisängyssä joka on olohuoneessa (meillä siis 3 makkaria joista 2 lasten käytössä ja yksi työhuoneena oman yrityksen takia). Nyt kaikki nukkuvat hyvin :)