Ei vois yhtään enää olla tylsempää....

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Lapset on KAIKKI mummilassa.. mä siivosin eilen ja tänään vielä jatkoin puunaamista.. alkaa jo kyllästyttää puunaaminenkin kun täällä on vaan niin PIRUN HILJASTA.... |O

Eikä se mummu ees soita että lapset haluu kotiin.... mut on hylätty...kukaan ei kaipaa äitiä... niiih... :snotty:

tiedän tunteen... miten voikaan olla noin vaiks pitäs niinku nauttii olostaan mut mä oon ainakin ihan huuli pyöreenä et mitähän tekis ku lapset on jossain.netti on ihan hyvää ajankulua...

Alkuperäinen kirjoittaja Triolapsellinen:
:D Tiedän itsestänikin,etten kestäisi olla vuorokautta kauempaa yksin.Liian hiljasta!

Siis tää on ihan kamalaa... eilenkin vaan siivoskelin paikkoja yheksään asti... sitte on meillä lasten ns nukkumaanmenoaika ja sen jälkeen vasta osasin rauhottua.... Mulla oli eilen ihan kamala päivä ku koko päivän piti siivota...
ihan hiton hullua...

Ja en oo siis vienyt lapsia hoitoon vaan mummu haluaa joka kesä lapset sinne pariksi päiväksi ja ekaa kertaa multa vietiin mun kuopuskin... eikä sillä oo ees ikävä äitii.... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ninni:
tiedän tunteen... miten voikaan olla noin vaiks pitäs niinku nauttii olostaan mut mä oon ainakin ihan huuli pyöreenä et mitähän tekis ku lapset on jossain.netti on ihan hyvää ajankulua...

Mut tähänkin tyrtyy, ei tässä oo mitään järkee ku kukaan ei roiku lahkeessa pyytämässä sitä ja tätä ja tota... :o

Mä oon tämän johdosta unohtanu tänään syödäkki... äsken tajusin että mulla on tajuton nälkä ja huono olo, kun aamupalan söin kymmenen aikaan... :whistle:
Normaalisti ollaan tässä vaiheessa syöty päiväruoka ja lapset välipalatki...
Miksei se mummu tuo niitä jo kotiin,että mä saan tulla valittamaan ku lapset riehuu ja tappelee ja mulla ei oo koskaan omaa aikaa... :snotty: :snotty:

Yhteistyössä