Ei voi olla totta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
olen rv9, kohta 10 ja miehen sisko arvas että olen raskaana. Maha pömpöttää jo kauheana. Kun odotin esikoista, alkoi maha kasvamaan vasta viidennellä kuulla, miten nyt jo näin aikasten????? Ja kuulemma yksi tulossa

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
olen rv9, kohta 10 ja miehen sisko arvas että olen raskaana. Maha pömpöttää jo kauheana. Kun odotin esikoista, alkoi maha kasvamaan vasta viidennellä kuulla, miten nyt jo näin aikasten????? Ja kuulemma yksi tulossa

Tuplat on usko vaan...

Kyllä mulla kakkosen salailu teki tiukkaa 12 vkolle asti. Pahasti pönötti! Ja esikoinen näkyi kunnolla vasta n rv 20. Ei siellä välttämättä kahta ole, ei ollut mullakaan.

Mulla oli jo äitiyshousut käytössä tuolloin :ashamed:. Menin neuvolaan jättimahani kanssa (taisi olla 4 kk menossa) ja soitti heti lääkärille - että täällä todella isokokoinen masu. Kävin sitten tutkimuksissa. Itsellä siis pituutta alle 160 cm, joten liekkö tuo masu sekin vuoksi tuossa edessä ollut.

Ultrassa näkyi yksi, joten uskon siihen. Olisko sitten vaan turvotusta, onhan siinä pikku maha ollut jo ennen raskautta, mutta kun tämä maha pömpöttää ihan alhaalta, hassua.

Yhteistyössä