EI voi olla totta.... :'(

kävin piiitkästä aikaa lukemassa teiän kuulumisia, kun osui silmään tää ketju. ihan mieletöntä miten aika menee äkkiä! siis kun oli teiän kaksosista kuvia, ja nehän on jo "isoja" tyttöjä! mä muistan kun kirjotit palstalla kun odotit kaksosia ja kun ne syntyi. jännä kun jää jonkun nikin jutut mieleen vaikkei henk.kohtasesti tunne, ja tuli ihan vaan olo että miten aika on mennykään! mutta jaksamista teille sun miehen sairauden kanssa.
 
tosi surullista lukea teidän perheen tapahtumia vaikka toisaalta niin kauniisti kirjoitat perheestäsi ja miehestäsi
:hug: :ashamed:

oikein paljon enkeleitä matkalle mukaan :hug: :heart: :heart: ja rakkautta uskoa että kaikki menee vielä hyvin!!
 
Hei Hölmölän-iita!
Olen lukenut paljon tätä tarinaasi taustalta. Ja nyt kun kerroit mistä olet ja kuvia katsoin , niin olen sinut joskus nähnyt! :)
Olen siis itse kotoisin hölmölästä =) , ja siellähän kaikki ,jos ei nyt tunne, niin ainakin tietää toisensa. Ja voi että olen ajatellut teitä paljon. :(
Mutta ihailen sinun elämänhaluasi, ja persoonaasi. :heart:
Paljon voimia teille koko perheelle!Olette mielessäni! :hug: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mapuli82:
Hei Hölmölän-iita!
Olen lukenut paljon tätä tarinaasi taustalta. Ja nyt kun kerroit mistä olet ja kuvia katsoin , niin olen sinut joskus nähnyt! :)
Olen siis itse kotoisin hölmölästä =) , ja siellähän kaikki ,jos ei nyt tunne, niin ainakin tietää toisensa. Ja voi että olen ajatellut teitä paljon. :(
Mutta ihailen sinun elämänhaluasi, ja persoonaasi. :heart:
Paljon voimia teille koko perheelle!Olette mielessäni! :hug: :heart:
voi kiitos , kukahan mahdat olla? :wave: =)

Pistäppäs vaikka yv:tä tulemaan , olis kiva tietää kuka siellä kirjottelee =) =)
 

Yhteistyössä