Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti voimia teille ja minustakin olet yksi valoisimman tuntuisia ihmisiä täällä.
hölmölässä eli heinolassa
:wave:
ja kiitos vieras :ashamed: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kovasti voimia teille ja minustakin olet yksi valoisimman tuntuisia ihmisiä täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnu1972::hug:
Toivon sydämeni pohjasta ettet joudu kokemaan samaan kanssani!
Toivo ja elämän ilo parasta..... :heart:
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja voih:Voimia koko perheelle. Luin koko blogin ja itkin samalla. Olen ihan sanaton...
kiitti pooh , niitä todella tarvitaan :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Winnie The Pooh:Paljon voimia ja enkuleita koko perheelle... :hug:
Heips!Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:mitäs hölmölän perheelle kuuluu??
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja mamma4x:KOVASTI voimia teille!pietääb peukut pystyssä ja käjet ristissä että kaikki menis hyvin!vaikutatta niin ihanan läheiseltä perheeltä vastoinkäymisistä huolimatta!
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja::hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Tuossa teille kaikille!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna::hug: :hug: Olette koko perhe ajatuksissani! :hug: :hug: Paljon voimia teille...
voi kiitos , kukahan mahdat olla? :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Mapuli82:Hei Hölmölän-iita!
Olen lukenut paljon tätä tarinaasi taustalta. Ja nyt kun kerroit mistä olet ja kuvia katsoin , niin olen sinut joskus nähnyt!
Olen siis itse kotoisin hölmölästä =) , ja siellähän kaikki ,jos ei nyt tunne, niin ainakin tietää toisensa. Ja voi että olen ajatellut teitä paljon.
Mutta ihailen sinun elämänhaluasi, ja persoonaasi. :heart:
Paljon voimia teille koko perheelle!Olette mielessäni! :hug: :heart:
Kiitos minni :heart: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja minni:jaksamista!