Ei voi olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Essy
  • Ensimmäinen viesti
Essy
Jos sinua asia noin kovasti kiinnostaa niin mene käymään SETA-klubilla. Linkittämällä löydät tarkemmat osoitteet. Suosittelen lämpimästi sillä maailmankuvasi avartuu kummasti.
Seta klubi? Onko se oikeasti joku klubi? Mä en uskalla mennä mihinkää homo klubille.. Kuulostaaki jo pelottavalta paikalta. Enkä ainaskaa rupeaisi siä näitä kysymyksiä esittään..

Viimeksi muokattu:
Essy
BB.. Ei löytyny sellaista mikä olisi jotenki liikauttanu..
Mulla on ,myönnän, vielä paljon oppimatta.. Niin elämän kirjosta kuin näistä kaikista seksi jutskista. Kiva olis kyllä olla hiukan tietäväisenpi. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.. Eiks semmonen sanonta oo. Elämän kirjosta en oo niin varma. Tuntuu ny jo tuottavan aika pettymyksiä tälläki tiedolla.. En ehkä halua tietää enempää!

BlueBoy
BB.. Ei löytyny sellaista mikä olisi jotenki liikauttanu..
Mulla on ,myönnän, vielä paljon oppimatta.. Niin elämän kirjosta kuin näistä kaikista seksi jutskista. Kiva olis kyllä olla hiukan tietäväisenpi. Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa.. Eiks semmonen sanonta oo. Elämän kirjosta en oo niin varma. Tuntuu ny jo tuottavan aika pettymyksiä tälläki tiedolla.. En ehkä halua tietää enempää!

BB:n mielestä pettymykset kuuluvat elämään siinä missä elähdyttävät huippuhetketkin. Oppia kaikki tyyni. Oma kokemukseni on se että kun tuntuu siltä ettei mitään elämästä tiedä, on löytänyt polun jota kulkea. Kannattaa olla utelias ja unelmoida pää pilvissä - jalat maata vasten. ;)))

Viimeksi muokattu:
Essy
Musta tuntuu ny siltä että oon liikaa pohtinu näitä homojen ja lespojen asioita.. Tuli viime yönä jo uniin!
Olin unessani jotenki eksyny johonki ihme homo paikkaan. Siellä oli ahdistava tunnelma. Pelkäsin. Minua katseltiin kuin halpaa makkaraa ja toisaalta ne harvat naiset mitä siellä oli katsoivat ärsyttävän avoimen seksistisesti. Unessa yksi lespo tuli ja mitään kysymätä koitti olenko märkänä. Kauhukseni minulla ei ollu päällä mitään muutakuin paita. Siis kaikki näkivät mun pimpsan..
En unta ny ala paremmin muistelemaan mutta siellä oli sellainen sivu koppi missä näin kahden homon olevan sänkypuuhissa. Toinen mies pani sitä toista peppureikään kauhean isolla kalulla. Sitte kun ne oli hetken panneet niin, niin se jota sinne peppureikään pantiin sai kauhean voimakkaan orgasmin! Ihan samanlaisen kuin itseki saan kun taitava mies minua rakastelee.. Sen peppureikä supisteli ihan samallalailla. Mies huusi niinku orgun saanu voi huutaa. Paitsi mä en kyllä pidä sellaista meteliä.
Aamulla kyllä mietin että voiko sitä saada mies tuollaisen orgun. Varmaan jos kerran nainenki saa. Samanlainen peppureikä kummallaki on. Samat sulkijalihakset yms.. Kait tuo oli vaan typerä uni. Ei pepusta mitää orkkua saa! Unes kaikki onnistuu.. :D

Essy
Mä misää kaapis oo! :D juu. Juu! Kuullu tuon sanonnan.. Mistähän seki on saanu alkunsa? Miks ne homot, jotka ei oo näitä tunteensa ja poikkeavuutensa iloisesti suurella riemulla kaikkien ihmisten tietoon tuovia, niinku ny vaikka tuo pressaehdokas Pekka, sanotaan olevan kaapis? Miks just kaapis? Miks ei vaikka kellaris tai ullakolla? Tai vessas? Mistähän tuollainen sanonta on tullu?

Essy
Ei tuu homo kommenttia. Paitsi noilta muutamalta piilohomolta.. Olis ollu mukava kuulla totuus oikealta homolta näihin kysymyksiin. Mutta vieläki naurattaa se ajatus että peppureijästä saa orkun! Ei saa! oli sitte nainen tai mies. Samaa kakkaa sieltä vaan puskee ulos.

pirjo
olen iäkäs nainen ja koulutukseltani psykiatrian erikois-sairaanhoitaja.homo miehet ovat naiselle parhaita työkavereita ja-ja ystäviä.minä pidän homo miehistä,mutta minun ukko ei,-sillä ei ole väliä. olkaa sitä, mitä olette,te olette aidompia ihmisiä,- kuin nämä bisnesmiehet jotka luulevat olevansa ihmisiä.

jänkäjoonas1943
olen iäkäs nainen ja koulutukseltani psykiatrian erikois-sairaanhoitaja.homo miehet ovat naiselle parhaita työkavereita ja-ja ystäviä.minä pidän homo miehistä,mutta minun ukko ei,-sillä ei ole väliä. olkaa sitä, mitä olette,te olette aidompia ihmisiä,- kuin nämä bisnesmiehet jotka luulevat olevansa ihmisiä.
EIKÖ ERIKOISSAIRAANHOITAJA OSAA SUOMEN KIELTÄ? HOMOMIES KIRJOITETAAN YHTEEN!

Viimeksi muokattu:
Vanha homo
Sä et ole homoa koskaan nähnykkään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä