Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:
Ei ole mies ollu kaveriinsa edes yhteydessä :o kävi tossa aamulla kysymässä miestä, sanoin vaan että en tiedä missä on, ei ole näkynny eikä kuulunu ja vedin oven kii. |O

Eli et sinäkään tiedä miehestäsi :o

En tiedä mitään.

Tais suuttu ihan todella?
Oletko yrittäny soittaa? Vai mitä meinaat?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivottavasti ei miehelle ole sattunut mitään...? Millon oot viimeks siihen ollut yhteyksissä?

Eilen tuo aamusta lähti.
Tuskin mitään on sattunu kun puhe oli että hän tai minä lähtee niin hän lähti.

Ei ole mies ollu kaveriinsa edes yhteydessä :o kävi tossa aamulla kysymässä miestä, sanoin vaan että en tiedä missä on, ei ole näkynny eikä kuulunu ja vedin oven kii. |O

En tiedä mitään.

En meinaa mitään, ja suuttukoon ihan rauhassa. Enkä varmaan ala perään soittelemaan.

En tiedä mitään.

En meinaa mitään, ja suuttukoon ihan rauhassa. Enkä varmaan ala perään soittelemaan.

Aivan. :)

Toivottavasti ei miehelle ole sattunut mitään...? Millon oot viimeks siihen ollut yhteyksissä?

Eilen tuo aamusta lähti.

Missä asutte? Tuli vaan mieleen se yksi ketju viime yöltä jossa turussa tapahtui onnettomuus...

Eilen tuo aamusta lähti.

Missä asutte? Tuli vaan mieleen se yksi ketju viime yöltä jossa turussa tapahtui onnettomuus...

Keskisessä suomessa.

Sen verran uutta että miehen kanssa soiteltiin ja puhuttiin vähän mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Minun vaatimus on se että tää touhu loppuu, ja haluan sen entisen miehen takasi.
Hän kun jaksaa väittää että ei hän ole mitään tehny eikä muuttunu miksikään. :headwall:
Me ei taideta päästä puusta pitkälle tässä koko asiassa.

Mitenhän se on mahdollista kun koskaan ei ole tämmösiä ongelmia ollu, aina on voitu puhua asioista ja yhteisymmärrykseen päästy. Meillä on aina ollu todella kivaa yhdessä, itketty ja naurettu jne. Nyt tää on ihan perseestä koko parisuhde, en ees muista millon viimeks olen nauranu.

luulen, että miehellä on joku oma ongelma (esim pelko työttömyydestä, rahahuolia ) ja koska ei voi puhua huolistaan, käyttäytyy tyhmästi ja yrittää saada huomiosi muualle.

sanoppa miehelles et sitte ku SEN kaveri lapsineen lähtee niin SUN kaveri tulee lapsineen teille asumaan ja saatte pestä niiden pyykit ja maksaa ruuat, johan kuule menee liika pitkälle

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
luulen, että miehellä on joku oma ongelma (esim pelko työttömyydestä, rahahuolia ) ja koska ei voi puhua huolistaan, käyttäytyy tyhmästi ja yrittää saada huomiosi muualle.

On kyllä aina huolistaan puhunu, ja yhdessä niitä ollaan ratkottu. Nyt ei sitten niin mistään puhuta, hyvä jos ilmoista keskustellaan.

Mitä jos sillä oikeesti on jotain sen kaverinsa kanssa? Onkin huomannut että tykkää miehistä ja käy nyt sitä kriisiä läpi? Ehkä vielä epävarma ja hämmentynyt tunteistaan, eikä kehtaa/uskalla/halua niistä puhua kenellekään? Kun ei toi sen juttu kaverinsa kanssa ihan tavalliselta kuulosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap?:
Mitä jos sillä oikeesti on jotain sen kaverinsa kanssa? Onkin huomannut että tykkää miehistä ja käy nyt sitä kriisiä läpi? Ehkä vielä epävarma ja hämmentynyt tunteistaan, eikä kehtaa/uskalla/halua niistä puhua kenellekään? Kun ei toi sen juttu kaverinsa kanssa ihan tavalliselta kuulosta.

Tuota en jaksa uskoo.

Yhteistyössä