Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sano sun miehelle että ottaa lapset ja menee niitten kanssa sinne sen kaverille,hoitakoot se kaverin vaimo välillä teidänkin lapset ja tehkööt ruokaa... veikkaampa ettei sun miehes siellä kovin kauvaa lasten kanssa majailis kun se kaverin vaimo pistäs pihalle.

voi ap sua :(
sano suoraan sille kaverille että meillä tarvitaan omaa aikaa, oman perheen kesken.
MInkäkokoinen teidän asunto on?
Minkäikäisiä lapsia teillä ja sillä?

Do diin. Siis me hankittiin naapurin kanssa viime kesänä yhteinen muurikka, joka on ollut meidän kellarissa säilytyksessä.
No naapurin mutsi halusi sitten lainata sitä aatoksi,jotta voisi käyttää sitä toisen naapurin äidin kanssa, mikäs siinä.
Meidän piti ensin oman perheen kanssa mennä muualle, mutta suunnitelmat muuttuivat ja jäimmekin tähän pihalle muiden naapurien seuraan. Kun he olivat grillanneet, tuli heille yht'äkkiö kiire pois puhalta. Eikä heistä kummallakaan ollut putsausvälineitä mukana ja mun piti se sitten putsata, vaikken edes käyttänyt sitä. Kävin sitten hetken kuluttua, kun olin pannun vienyt kotiin ilmoittamassa, että ensi kerralla he saavat sitten itse putsata sen. Sainkin kuulla olevani pikkumainen vittuilija ja tämä naapuri halusi sitten että ostan hänet ulos siitä pannusta. Ok. Ostin hänet ja välit meni.
Luulenpa melkein, että hän on etsinyt "syytä" jolla voi katkaista välimme ja tästä hän sen sai :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
onneksi ei ole mun ongelma

jos olis mun ongelma, se olis aika päiviä sitten hoidettu pois! olis vaikka minkä välirikon, miehen suuttumisen ja minkä vaan uhalla kyllä saanut tuttava mies ajat sitten sellaiset lähdöt että ei olis jäänyt epäselväksi että onko vaiko eikö tervetullut huomenna takaisin!

Puran tänne kun en viiti kellekään muullekaan alkaa sepustamaan asioitamme.
Tuossa aamusta miehen kanssa juteltiin, tai mitä tuon kanssa nyt nykyään voi jutella niin sen verran. Puhuin kaikki mikä mieltä painaa, eniten tuo miks miehestä on tullu tommonen. Eihän hän ole miksikään muuttunu kun minä olen kuulema :o Riitaanhan kaikki taas päätty kuten arvelinkin, ei me voida enään mistään edes puhua. Onnistu taas vaihteeks kääntämään minun syyksi kaikki, olen se pahan alku ja juuri. Mullekin tuli sitten se viimenen niitti niin sanoin että joko hän häipyy tai sitten minä. Hän lupas häipyä ja näin lähtikin. :/

Että eihän tässä sitten sen enempää.
Ei tässä oikeen tiedä mitä ajattelis, sen tiedän ainakin että kaikkeni tässä yritin ja yritin ymmärtää mielestäni aika paljon mutta eihän se riitä.

Älä ota ap ittees. Sun miehesi tässä outo on, et sinä! Ja jos ei kerran tajua yhtään sun puolta asiasta, niin annan p*skan mennä. Saapahan nyt sitten vaikka muuttaa kaverinsa kanssa yhteen.
:hug:

Usko pois, sä oot niin paljon onnellisempi ilman tuommoista ukkoa!
Pärjäät hienosti ilmankin!
Tiedän sen.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
uskomatonta.. mä soittaisin sosiaalipäivystykseen ja sanoisin noista "kaverin" lapsista, että ne on jätetty sulle ilman pyyntöä,e li se on heitteillejättö.. ja tosiaan alkaisin pakkailla joko omia tai miehen tavaroita, ei tuosta oikeesti pidemmän päälle tuu mitään :(

Just näin!!! Soita tai laita viesti miehellesi, että jos ne lapset eivät katoa tunnin sisällä teiltä, soitat lastensuojeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
uskomatonta.. mä soittaisin sosiaalipäivystykseen ja sanoisin noista "kaverin" lapsista, että ne on jätetty sulle ilman pyyntöä,e li se on heitteillejättö.. ja tosiaan alkaisin pakkailla joko omia tai miehen tavaroita, ei tuosta oikeesti pidemmän päälle tuu mitään :(

Just näin!!! Soita tai laita viesti miehellesi, että jos ne lapset eivät katoa tunnin sisällä teiltä, soitat lastensuojeluun.

Ei ne lapset enään täällä ole, haki eilen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja JaPah:
Do diin. Siis me hankittiin naapurin kanssa viime kesänä yhteinen muurikka, joka on ollut meidän kellarissa säilytyksessä.
No naapurin mutsi halusi sitten lainata sitä aatoksi,jotta voisi käyttää sitä toisen naapurin äidin kanssa, mikäs siinä.
Meidän piti ensin oman perheen kanssa mennä muualle, mutta suunnitelmat muuttuivat ja jäimmekin tähän pihalle muiden naapurien seuraan. Kun he olivat grillanneet, tuli heille yht'äkkiö kiire pois puhalta. Eikä heistä kummallakaan ollut putsausvälineitä mukana ja mun piti se sitten putsata, vaikken edes käyttänyt sitä. Kävin sitten hetken kuluttua, kun olin pannun vienyt kotiin ilmoittamassa, että ensi kerralla he saavat sitten itse putsata sen. Sainkin kuulla olevani pikkumainen vittuilija ja tämä naapuri halusi sitten että ostan hänet ulos siitä pannusta. Ok. Ostin hänet ja välit meni.
Luulenpa melkein, että hän on etsinyt "syytä" jolla voi katkaista välimme ja tästä hän sen sai :kieh: :headwall:

Ja tää liittyy miten siihen että ap:lla on KOTONAAN majailemassa ei-toivottuja vieraita?

Ap, mä ottaisin ja pakkaisin sen ukon tavarat ja sanoisin että menee vuorostaan majailemaan kaverinsa luo kun kerran niin tärkee on.

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:

Ei ne lapset enään täällä ole, haki eilen pois.

joo huomasin sorry. Mutta silti! :)

se naapuri palannut lapsineen teille. Mitäs jos menisit sen ukkelin vaimoa tapaamaan ja sanoisit että tämä juttu on perseestä. Kertoisit sille naiselle hyvin seikkaperäisesti mitä mieltä olet asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
se naapuri palannut lapsineen teille. Mitäs jos menisit sen ukkelin vaimoa tapaamaan ja sanoisit että tämä juttu on perseestä. Kertoisit sille naiselle hyvin seikkaperäisesti mitä mieltä olet asioista.

Ei kiinnosta sille naiselle paljon alkaa puhelemaan mitään. Ei ole tänään näkyny, onneks!

Just kyselin sinusta ja teidän kuvioista niin joku osasi nostaa tän. Uskomatonta touhua niiltä miehiltä. Ihme ap, että kestit noin kauan. Harmi, että kävi noin :(

Mä tekisin samalla lailla.

Ei tuota muutenkaan loppumaan saa...

Alkuperäinen kirjoittaja JaPah:

mitä opimme, älä vehtaa naapurin kaa liikaa
en ymmärrä kun noi naapurit tuolla keskenään on joka päivä lapsineen.
niinkuin jokin yhteisö jossa me ollaan ulkopuolisia

Ei ole mies ollu kaveriinsa edes yhteydessä :o kävi tossa aamulla kysymässä miestä, sanoin vaan että en tiedä missä on, ei ole näkynny eikä kuulunu ja vedin oven kii. |O

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Ei ole mies ollu kaveriinsa edes yhteydessä :o kävi tossa aamulla kysymässä miestä, sanoin vaan että en tiedä missä on, ei ole näkynny eikä kuulunu ja vedin oven kii. |O

Eli et sinäkään tiedä miehestäsi :o

Yhteistyössä