Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keuhkosin sitten miehelle oikeen urakalla puhelimessa, nyt olen sitten raivohullu ja kaikkee! Kaverinsa tulee hakemaan lapsensa kun eihän ne tämmösen hullun kanssa voi olla.

Eipä miehesi tunnu sinua tosissaan ottavan tuon asian suhteen (olen lukenut sen edellisenkin ketjun). Sinuna mä häipyisin sieltä lasten kanssa pariksi viikoksi tai sitten, mikäli se on turhan hankalaa, sanoisin ukolle, että häipyy vaihteeksi vaikka sille kaverilleen pariksi viikoksi, koska sä tarvitset sen aikalisän.

Eihän tuosta nykyisestä menosta tule yhtään mitään!

joo.. tää ap:n perheen tilanne on ollu kyllä ihan käsittämätön ja mä vaan toivon , että se on nyt juuri pakkailemassa omia tai miehensä tavaroita. ihan kaikkea ei todellakaan tarvii ihmisen omassa kodissaan kestää.

En tiedä minne tästä menis, oikeen mitään paikkaa vaikka mieli tekis lähtee. Kaikki taas päin peetä!
Mies jäi sitten baariin, lähti tuo sen kaveri just lapsineen tosta.

olisin tuossa kohtaa varmaan jo niin vainoharhainen, että oisin ukolta tivannut, että olenko mä niin kamala, ettei se voi viettää aikaansa ihan pelkän oman perheensä parissa. Alkaa meinaan kuulostaa siltä, että se, että miehen kaveri ja lapset ovat aina teillä on ihan miehesi oma tahto. Sanoo sulle sitten mitä vaan. Hänen käytöksensä ainakin puhuu sen puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Omituista:
Ihan ihme ukko. Ootteko jutelleet asiasta? Eihän tuo nyt ole normaalia, että aikuisella miehellä on päivittäin oma kaveri teillä, siis lähes asuu!

Kyllä tästä on jauhettu mutta ilman mitään tulosta. Viimeks mies sano että koita nyt jaksaa vielä että kyllä se pian ton käymisen lopettaa. Aikasemmin se oli melkein koko päivän täällä, välillä kävi jossain ja taas takas, että nyt tää on menny onneks tähän että n. kerran päivässä on.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Voi äly :o Siis jäikö ne vielä teille vaikka mies lähti?!

Lapsensa jätti tänne, eli varmaan tulee jossain vaiheessa takas, mies lähti matkaan kun suuttu.

Ei saakeli! Soita sille kaverille ja sano että hommaa muualta lapsenvahdin! Voithan sanoa että muuten soitat sossun apuun.

Ei ole sinun asiasi olla miehesi kaverin lasten hoitajana.

Aikalisä taitaa olla ratkaisun nimi teillä. Jos kämppä on sun, niin laita mies jäähylle, jos miehen pakkaa omat ja lasten kamppeet ja häivy, ainakin hetkeksi.

Kun soitat sille kaverille voit vaikka sanoa "pakkaan tässä just lasten ja omat kamppeeni, kohta häivyn, tuu hakemaan kakaras pois."

Noin minäkin tekisin, menisin kaverille tai hotelliin ihan kiusalla. Kukaan nyt ukon kaveria ja sen lasta passaa montaa päivää, en edes omia kaveriani.

Kieltämättä ihmetyttää se kaveri,et miksi hän ei halua olla oman vaimonsa kans? jossain on mätä kohta ihan varmasti.
Mä ottaisin selville et mikä on tämän miehen naisen numero ja soittaisin ihan asiallisen puhelun ja kertoisin tilanteen ja juttelisin asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
onk miehesi kaverilla kotiasiat ohan ok? eli tulevatko niitä karkuun teille? mutt silti siulta pitäsi kans kysyä

En heidän asioista tiedä, sitä jaksan ihmetellä että ei sen emäntä käy kyllä.
Ota selvää sen naisen numerosta ja soita sille.

Alkuperäinen kirjoittaja MaalaisJuntti:
Kieltämättä ihmetyttää se kaveri,et miksi hän ei halua olla oman vaimonsa kans? jossain on mätä kohta ihan varmasti.
Mä ottaisin selville et mikä on tämän miehen naisen numero ja soittaisin ihan asiallisen puhelun ja kertoisin tilanteen ja juttelisin asiasta.

Kaupassa kerran tähän naiseen törmäsin, sanoin sille sitten että erittäin usein käy hänen miehensä ja lapsensa meillä aterioimassa jne. Tämä on suupielet korvissa ja tokaseee ttä kivä kun heidän ruoat säästyy
:headwall:
Viimeks ei kaupassa ollu näkevinään edes.
Eli ihan toivotonta sille edes soittaa.

Yhteistyössä