Ei voi olla totta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hösö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hösö

Aktiivinen jäsen
03.10.2008
1 447
0
36
Koko hemmetin vappu kattoo miehen kaveria ja sen lapsia, muuta tehny kun pyykkiä pessy, ruokaa väsänny ja siivonnu jne. |O
Nää saakeli jatkaa edelleen täällä oleilua :headwall: Eihän tässä mitään mutta miksei minulta ole kysytty mitään voivatko tulla |O
Miehelle tänään sanoin että jos noi ei häivy tosta kohta niin minä häivyn sitten, mutta mies sai hirveet kilarit siitä että päätti häippästä ite.

Niin oisin halunnu perhe vapun viettää mutta tätä saamarin paskaa tää taas on!

Olen näistä ennenkin tänne avautunu kun ovat joka päivä täällä

Olen tosiaan tainnut ennenkin täältä lukea tuosta teidän tilanteesta.
Olet kyllä kärsivällinen nainen, mä olisin varmaan oikeasti pakannut jo tavarani ja lapseni ja lähtenyt :/
Mä en millään pahalla nyt tarkoita mutta onko niillä miehillä keskenään jotain menossa?

Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja mrsCullen:
Pystyisitkö sille äidille soittaan, että tulis lapsensa hakemaan pois?

Ei mulla ole numeroa, eikä hällä ole kyllä korttiakaan että tulis hakemaan.

Asuvatko kuinka lähellä? Jos vaan veisit lapset kotiinsa ja sanoisit, että haluat viettää aikaa OMAN perheesi kanssa.

uskomatonta.. mä soittaisin sosiaalipäivystykseen ja sanoisin noista "kaverin" lapsista, että ne on jätetty sulle ilman pyyntöä,e li se on heitteillejättö.. ja tosiaan alkaisin pakkailla joko omia tai miehen tavaroita, ei tuosta oikeesti pidemmän päälle tuu mitään :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Asuvatko kuinka lähellä? Jos vaan veisit lapset kotiinsa ja sanoisit, että haluat viettää aikaa OMAN perheesi kanssa.

Sen verran on matkaa etten kyllä kävele, minullakaan kun ei ole korttia.

jumankauta! muistan yhenki ketjusi tästä aiheesta. nyt sun on pakko laittaa miehes koville. sanot et jos tää jatkuu eikä kamuilu vähene niin tulee lopullinen valintatilanne eteen.

Joku ratkaisuhan tuohon on löydyttävä, nythän sä et ole tyytyväinen omassa kodissasi, joka on väärin. Miehesi pitää mennä nyt itseensä ja miettiä nämä kaveri (ja kaverin lapsi) kuviot ihan uusiksi. Ja pientä priorisointiakin hän voisi pohdiskella - oma perhe, vai kaverin perhe?

Näytäppäs hänelle vaikka tämä keskustelu (jos se vaan ei muutoin haittaa välejänne), niin ehkä hän huomaisi miten väärin sua kohtaan menettelee.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
uskomatonta.. mä soittaisin sosiaalipäivystykseen ja sanoisin noista "kaverin" lapsista, että ne on jätetty sulle ilman pyyntöä,e li se on heitteillejättö.. ja tosiaan alkaisin pakkailla joko omia tai miehen tavaroita, ei tuosta oikeesti pidemmän päälle tuu mitään :(

En nyt tommosta halua tehdä. Tosi on tuo että en enään jaksa tätä, kai mun on pakko ite ratkasu tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Sen verran on matkaa etten kyllä kävele, minullakaan kun ei ole korttia.

No tiedät varmaan lasten äidin nimen, niin saahan sen numeron sitten ja soitat vaan ja käsket hakee lapset kotiin. Älä nyt hyvä ihminen tuommoiseen suostu! Myöskin miehesi voisit käskeä valita joko kaveri tai perhe. Onhan tuo nyt ihan sairasta, ettei osata aikuisina ihmisinä ilman kaveria olla! Ja tuo kaveri vaan hyväksikäyttää sua minkä ehtii.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:

En nyt tommosta halua tehdä. Tosi on tuo että en enään jaksa tätä, kai mun on pakko ite ratkasu tehdä.

hmm, no itsehän se ne päätökset teet, että miten asiassa toimit! jaksamista! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Jätä lapset miehellesi ja lähde ryyppäämään.Kyllä se ne osaa hoitaa omansa ja kaverin.

Ois se mies tässä kelle jättäis, muuten oisin jo menossa, sen verran taas ketuttaa.

Lapsella on aina myös isä.

On joo mutta eipä ole paikalla tässä tällä hetkellä, kuten jo tuolla aikasemmin ilmasin.

Voi äly :o Siis jäikö ne vielä teille vaikka mies lähti?!

Lapsensa jätti tänne, eli varmaan tulee jossain vaiheessa takas, mies lähti matkaan kun suuttu.

Ei saakeli! Soita sille kaverille ja sano että hommaa muualta lapsenvahdin! Voithan sanoa että muuten soitat sossun apuun.

Ei ole sinun asiasi olla miehesi kaverin lasten hoitajana.

Aikalisä taitaa olla ratkaisun nimi teillä. Jos kämppä on sun, niin laita mies jäähylle, jos miehen pakkaa omat ja lasten kamppeet ja häivy, ainakin hetkeksi.

Kun soitat sille kaverille voit vaikka sanoa "pakkaan tässä just lasten ja omat kamppeeni, kohta häivyn, tuu hakemaan kakaras pois."

Yhteistyössä