Mami
mikx ukot on noin sikoja? saatanan minä olen 6 kuulla raskaana ja ukko tulee kotia leveä hymy kasvoilla.... rupee kännis selittää eroamisesta ja kertoo uudesta rakkaasta..Mitä helvettiä...
Vaikeahan se tietty nyt on ajatella, mutta hyvä että selvis nyt eikä esim. vuoden parin päästä... Onko sulla ketaan kaveria sukulaista kenen luo mennä NYT, tai ketä pyytää sinne? Varmaan jokainen kuitenkin ymmärtäis tilanteen takia.... et ole ainoa jolle on käynyt näin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Kiitos teille tukijoille...ihan totta on. Kyyneleet silmissä kirjoitan tänne että pysyis ajatukset kasassa lapsen takia....onneksi teitä ymmärtäväisiä löytyy...
ei ole ensimmäinen kerta yhdessäolomme aikana,mutta eka raskaana olessani....luulisin?Oliko sulla etukäteen mitään aavistusta että miehellä saattaa olla jotain peliä? Vai oliko ihan kännissä löytänyt "elämänsä ihastuksen"?
Uskomatonta ilkeyttä. :hug:
voi itku! No voisitko sä soittaa jollekin? Meilläkin tuo että suku ja kaverit kaukana No me täällä ainakin tuetaan sua! Koeta jaksaa, kyllä se valo vielä tulee tunnelin päähän!!!Alkuperäinen kirjoittaja mami:me asutaan pääkaupunkiseudulla ja olen itse kotoisin keski-suomesta jossa kaikki sukulaiset ja ystävät jonne voisin mennä.....
No lähinnä ajatteli tukea ja seuraa, ei ehkä ole kiva oola yksin tuossa tilanteessa...Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:Onko esikoinen tulossa?
Mutta ei sun tarvi mihinkään mennä miehen takia,hänen syy hän voi lähteä pois :hug: