Ei voi olla totta...!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti
Mami
mikx ukot on noin sikoja? saatanan minä olen 6 kuulla raskaana ja ukko tulee kotia leveä hymy kasvoilla.... rupee kännis selittää eroamisesta ja kertoo uudesta rakkaasta..Mitä helvettiä...

eikä?
voi ei onks tää nyt ihan totta? Jos on niin ajattele että hyvä että pääsit siitä paskasta. ennemmin tai myöhemmin tulet joka tapauksessa ajattelemaan niin! Voimi ihan kamalasti!

Jos asia tosiaankin on näin niin sinuna heivaisin ne ukon kamppeet valmiiksi ulos odottamaan, siis jos tilasi sen sallii. Tai parempi vielä repisin sen paskan sängystä ylös ja käskisin lähtemään samantien yötä vasten jos on kerran lähteäkseen... Toki helpommin sanottu kuin tehty. :hug:

eikä?
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Kiitos teille tukijoille...ihan totta on. Kyyneleet silmissä kirjoitan tänne että pysyis ajatukset kasassa lapsen takia....onneksi teitä ymmärtäväisiä löytyy...
Vaikeahan se tietty nyt on ajatella, mutta hyvä että selvis nyt eikä esim. vuoden parin päästä... Onko sulla ketaan kaveria sukulaista kenen luo mennä NYT, tai ketä pyytää sinne? Varmaan jokainen kuitenkin ymmärtäis tilanteen takia.... et ole ainoa jolle on käynyt näin :hug:

,
Minä kanssa menisin herättämään ja ilmoittaisin että; Avaimet tänne ja ulos täältä välittömästi! Minä ilmoitan koska voit tulla hakemaan tavarasi. Tai ehkä heittäisin ne tavat valmiiksi ulos odottamaan.

Voimia! :hug:

,
Oliko sulla etukäteen mitään aavistusta että miehellä saattaa olla jotain peliä? Vai oliko ihan kännissä löytänyt "elämänsä ihastuksen"?

Uskomatonta ilkeyttä. :hug:

mami
keräsin rohkeuteni ja sanoin et parempi häipyä nyt etten huomenna kadu tekojani...soitti akalleen ja häippäs...talo taas tyhjillään ja yksinäisyys valtaa...onhan se hyvä mies ilman viinaa,mutta ei pidä puolustella...kerran kun pettää niin aina!

mami
Oliko sulla etukäteen mitään aavistusta että miehellä saattaa olla jotain peliä? Vai oliko ihan kännissä löytänyt "elämänsä ihastuksen"?

Uskomatonta ilkeyttä. :hug:
ei ole ensimmäinen kerta yhdessäolomme aikana,mutta eka raskaana olessani....luulisin?

eikä?
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
me asutaan pääkaupunkiseudulla ja olen itse kotoisin keski-suomesta jossa kaikki sukulaiset ja ystävät jonne voisin mennä.....
voi itku! No voisitko sä soittaa jollekin? Meilläkin tuo että suku ja kaverit kaukana :( No me täällä ainakin tuetaan sua! Koeta jaksaa, kyllä se valo vielä tulee tunnelin päähän!!!

Yhteistyössä