Ei voi olla totta (sairastelusta)

Mä en ymmärrä mikä tuota pienimmäistä vaivaa... Tuntuu, että se on enemmän kipeenä, kuin terveenä. Viime viikolla torstain ja perjantain piti pientä lämpöä, joka yllättäen loppui sitten viikonlopuksi. Alkuviikon mahataudissa ja nyt sit mitä ilmeisemmin märkärupea ja eilen illalla taas lämpöä. Vajaan tunnin päästä pitäis mennä käymään terveyskeskuksessa.
Tuo lämpöily alko uudestaan heti, kun alotti päiväkodin. Pitää juuri sen verran lämpöä ettei voi hoitoon viedä. En tiedä olisiko sitten jotain stressiä, kun kokeista tms ei mitään vikaa löydy.
Ärsyttää olla jatkuvasti pois töistä vaikka tiedän kyllä etteihän tuolle mitään voi. Ikää neitillä 4 vuotta.
 
Tiedän tunteen. Meillä kans on sairasteltu nyt jatkuvalla syötöll. Viime viikolla poika oli 2 päviää poissa päiväkodista kuumeen vuoksi ja nyt taas sama juttu. Näitä ennen ehti yhden kokoniasen viikon olla hoidossa ja sitä ennen 2 viikkoa putkeen pois...
Töissä varmaan tykkäävät hyvää. Tosin tää on nyt eka kerta mulle, kun oon pojan sairastelun vuoksi kotona.
 

Yhteistyössä