Ei voi olla totta!RV 34 ja painoa tullut 4vkossa 7 kiloa!!SIIS 7 KILOA??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muikkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muikkk

Vieras
Edellisestä neuvolasta 3 vkoa ja seuraava aika ensi viikon pe. Kävin punnitsemassa painon äsken ja se on noussut 7 kiloa edellisestä neuvolasta, ja neuvolan vaaka on näyttänyt suunnilleen samaa kuin kotivaaka. miten on mahdollista? Yhteensä painoa on tullut siis jo 18 kiloa, järkyttävää :( joista 7 kiloa hieman alle neljässä viikossa. Voiko olla normaalia???

Punnitse itsesi aamulla.. iltapaino voi heittää useamman kilon.
Niin ja siis nestettä kertyy jossei muista juoda tarpeeksi.. juo vähintään pari litraa vettä päivässä, ja muista että jos juot kahvia, se vähetää tuota vesimäärää. Joten kahvin kanssa aina saman verran vettä, ja sitä ei lasketa mihinkään, on plus miinus nolla.
Nestettä toki voi kertyä, mutta nosta jalat ylös välillä ja muista tosissaan juoda. Vältä suolaisia ruokia. eihän tuo rasvaa ole, vaan selkeesti nestettä.

[QUOTE="vieras";22749280]Kun painat vaikka ranteesta kättäsi sormella, jääkö siihen kohtaan hetkeksi kuoppa?

Raskausmyrkytys alkaa usein sillä että tulee turvotusta...[/QUOTE]

Turvotuksen huomaa muuten paremmin siitä suorasta sääriluusta painaessa kuin ranteesta.
Mulla ei oo ranteet turvoksissa, vaikka nilkat ja sääret on kuopalla.

Edellisestä neuvolasta 3 vkoa ja seuraava aika ensi viikon pe. Kävin punnitsemassa painon äsken ja se on noussut 7 kiloa edellisestä neuvolasta, ja neuvolan vaaka on näyttänyt suunnilleen samaa kuin kotivaaka. miten on mahdollista? Yhteensä painoa on tullut siis jo 18 kiloa, järkyttävää :( joista 7 kiloa hieman alle neljässä viikossa. Voiko olla normaalia???

Mulle tuli aiemmin reilussa kuukaudessa (olisko ollut 5-6 viikkoa, kun neuvola-aika sattui sitten siirtymään myöhemmäksi) sellaiset kuusi kiloa. Turvotusta ei ole ollut missään vaiheessa ja meikäläinen liikkuukin päivittäin, tosin niissä vaiheissa se liikkuminen oli melko vähäistä pahasti vaivaavan iskiaksen takia, joka tuntui paranevan vain levolla... Raskausmyrkytystä minulla ei ole todettu, eikä raskausdiabetestakaan.

Jos ei sun kohdalla kummastakaan ole kysymys, niin älä stressaa tuolla mieltäsi liikaa. Koeta syödä normaalisti ja liikkua sen mitä pystyt, kyllä ne kilot kuulemma karisee helposti imettämään ruvetessa...

Yhteistyössä