K
Keittiönoita
Vieras
Istuin sitten jo kolmansien silmälasieni päälle tänään :headwall: :headwall: :headwall: Tai no yksien päälle astuin :ashamed: Onneksi ei ole mitään kalliita optikkoliikkeiden rillejä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen maalannut ja kiinnitellyt hyllyjä seinään, irroitellut jalkalistoja yms. Tehnyt töitäkin siinä lomassa. Aamulla katsoin telkkaria ja kun junnu kiireessä palasikin bussipysäkiltä ja rimpautti ovikelloa, laskin rillit nojatuoliin. Mihin sitten junnun lähdettyä istahdin. Siinä meni ekat rillit. Tokat meni, kun askartelin työkalupakin kanssa yläkerran käytävn lattialla ( etsin oikean kokoisia ruuveja ) ja sitten puhelin soi. En voi kävellä rillit päässä, joten laskin rillit lattialle ja kipaisin puhelimeen. Ilman rillejä en näe lähelle mitään, joten astuin rillien päälle. Ja äsken sitten istahdin työtuoliini, johon olin laskenut - jälleen kerran työkalupakkia tutkittuani, mutta sitten muualle lähdettyäni - rillini.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mitäs ihmettä sie oikeen siellä hommaat ku näät ikkunoista vaaleenpunasia olentoja ja rikot rillejäs?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Ai maalannut? Ootkohan liikaa hengitellyt maalihöyryjä![]()
Vähän samaa olen miettinytAlkuperäinen kirjoittaja Aksu81:Ai maalannut? Ootkohan liikaa hengitellyt maalihöyryjä![]()
Mulla on ollut sellanen nauha, mutta olen hukannut sen. Tosin...äkkiäkös sellaisen tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Paappa kuule hommaten semmonen kaulanauha niihe rillehi. Tiputat vaan roikkumaan kun et tarviheKai toi nyt on jo jonkinlainen ennätys tuoki
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on ollut sellanen nauha, mutta olen hukannut sen. Tosin...äkkiäkös sellaisen tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Paappa kuule hommaten semmonen kaulanauha niihe rillehi. Tiputat vaan roikkumaan kun et tarviheKai toi nyt on jo jonkinlainen ennätys tuoki
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on ollut sellanen nauha, mutta olen hukannut sen. Tosin...äkkiäkös sellaisen tekisin.Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Paappa kuule hommaten semmonen kaulanauha niihe rillehi. Tiputat vaan roikkumaan kun et tarviheKai toi nyt on jo jonkinlainen ennätys tuoki
Tunnen itseni, joten mulla on näitä rillejä viidet. Yhdet nyt taas nokalla, toiset on alakerran kylppärissä pesukoneen takana lattialla. Pitää pyytää junnua ne sieltä mulle kaivamaan - itse en ylety - , kunhan tulee kotiin. Mä olen kyllä aika onneton sähläri näiden rillien kanssa. Pitäs naulata rillit naamaan kiinni, niin ei hukkuisiAlkuperäinen kirjoittaja vierasd:Hanki nyt jostain lasit ja etsi sitten se nauha, kun niillä uusilla rilleillä taas näet. Ajattelen kuitenkin, että olet vain niin toivoton sähläri, että rillikauppiaat voisivat ottaa sinut mainoksiinsa.
Enkä oo vielä edes vettä vahvempaa ohennetta nauttinut |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Majuri:AP on selvästi ohenteiden huuruissa