Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että kannabis olis parempi lääke synnytyksessä. En tosi ole kokeillut.
Eivät taida sitäkään ilokaasun tilalle kelpuuttaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että kannabis olis parempi lääke synnytyksessä. En tosi ole kokeillut.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että kannabis olis parempi lääke synnytyksessä. En tosi ole kokeillut.
Eivät taida sitäkään ilokaasun tilalle kelpuuttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että kannabis olis parempi lääke synnytyksessä. En tosi ole kokeillut.
En minäkään, mutta ilokaasusta saa kunnon pössiksen, vei ajantajun ja kivuntunteen...Mulla auttanut siis jo kahdesti, ja tää kolmaskin tulee sillä syntymään, täytyy vain mennä toiseen kaupunkiin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Onko tuo nyt niin iso juttu. Onhan sitä paljon muitakin kivun lievityskeinoja. Ei kai se nyt heti tarvi sitä tarkoittaa, että kaikki pikku hiljaa pois. Kaikissa omat riskinsä.
niin mutta sanopas joku muu "pehmeä" ja tehokas kivunlievityskeino ? jos ei halua mitään piikkejä :/
No amme ja kuuma suihku. Niitä ajattelin seuraavaksi käyttää. Monet hyväksi kokeneet ja aukeaakin nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Mitähän sitten käyttävät lievempänä kivunlievitysmuotona tuolla Jyväskylässä ilokaasun tilalla?
Tuskimpa sitäkään kukaan piti haitallisena silloin kun sitä viellä yleisestio käytettiin.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Eli sun mielestä jonkun asbesti eristeen käyttöäkin olis pitäny jatkaa, kun kohtahan ne kieltää varmaan isoverinkin!!
asbesti on ihan eri juttu kuin ilokaasu.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Tuskimpa sitäkään kukaan piti haitallisena silloin kun sitä viellä yleisestio käytettiin.Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:Eli sun mielestä jonkun asbesti eristeen käyttöäkin olis pitäny jatkaa, kun kohtahan ne kieltää varmaan isoverinkin!!
asbesti on ihan eri juttu kuin ilokaasu.
En ihan heti tajua tuota, et ilokaasu vois olla haitallista, mutta onhan sitä monenlaisia aineita, vaikka DDT, joka oli niin hienoa ja ihanaa ja pelastavaa joskus ja sit todettiinkin todella vaaralliseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Tosiaan jos Jyväskylässä olisi edes mahdollista päästä sitten ammeeseen, mutta kun ammeita on tasan yksi ja sekin liian pieni.
Ja kumma juttu, kun samassa sairaalassa toisilla osastoilla ilokaasua kuitenkin voidaan käyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Ja kumma juttu, kun samassa sairaalassa toisilla osastoilla ilokaasua kuitenkin voidaan käyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja Piilossa:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mä luulen, että kannabis olis parempi lääke synnytyksessä. En tosi ole kokeillut.
No jaa, mulla ei ollut ilokaasusta yhdessä synnytyksessä mitään hyötyä, toisessa sitten oli pelastus. Ja voin kertoa kannabiksesta sen verran, että se voi myös lukita sinut siihen kipuun ja herkistää entisestään tuntoaistia. Olisipa kiva maata sängyllä kuulo tuhannen tarkkana, ruumiin revetessä kahtia ja tunnet kaiken 100 kertaisena normaaliin verrattuna. Ei kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Alkuperäinen kirjoittaja touhupeppu:Onko tuo nyt niin iso juttu. Onhan sitä paljon muitakin kivun lievityskeinoja. Ei kai se nyt heti tarvi sitä tarkoittaa, että kaikki pikku hiljaa pois. Kaikissa omat riskinsä.
niin mutta sanopas joku muu "pehmeä" ja tehokas kivunlievityskeino ? jos ei halua mitään piikkejä :/
No amme ja kuuma suihku. Niitä ajattelin seuraavaksi käyttää. Monet hyväksi kokeneet ja aukeaakin nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:onneks mulle ei tuu enää tarvetta mut siit oli kyl noiden neljän synnytykses iso apu tai niin mä ainaki kuvittelin![]()