Ei voi olla provo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mä en halunnut kirjoittaa tätä tuohon sinulle lapseni ketjuun, mutta mä en jaksa enkä halua uskoa että kukaan tuollaista keksii. Aihe on aivan liian vakava provoksi. Tämä vaan sen takia kun oli kirjoitettu että jos tää on totta.

Mutta ei kai kukaan leiki tollasella aiheella.

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Joo mulla kans pisti silmään sanat "jos on totta". En usko että kellään on niin sairas mielikuvitus.

Samaa mietin. Kyllä tuo on aiheena niin kamala. Että en usko kenenkään pystyvän keksimään moista.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Joo mulla kans pisti silmään sanat "jos on totta". En usko että kellään on niin sairas mielikuvitus.

Samaa mietin. Kyllä tuo on aiheena niin kamala. Että en usko kenenkään pystyvän keksimään moista.

Pystyy varmaan keksimään..ne joilla ei ole sydäntä tai eivät usko karmaan! Itse en kyllä tollasella tohtis pelleillä .(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pystyy varmaan keksimään..ne joilla ei ole sydäntä tai eivät usko karmaan! Itse en kyllä tollasella tohtis pelleillä .(

Niinpä!.
Tiedän tapauksen, kun äiti soitti sukulaiset läpi, ja kertoi poikansa kuolleen, vaikka toinen oli täysin kunnossa.
Samaten myöhemmin soitteli siskonsa jääneen auton alle.
meitä on niin moneen....

Mä muistan kun soitin mun siskolle et meidän lapsi on kuollut, niin se ei meinannut uskoa. Höpötti vain että "ei voi olla totta, eikä" Meinasin jo hermostua, ennekuin viimein ymmärsi asian

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä!.
Tiedän tapauksen, kun äiti soitti sukulaiset läpi, ja kertoi poikansa kuolleen, vaikka toinen oli täysin kunnossa.
Samaten myöhemmin soitteli siskonsa jääneen auton alle.
meitä on niin moneen....

Mutta kyllä täytyy olla sairas jollain tavalla jos tollasta keksii. Mä en vaan halua uskoa että kukaan terve normaali ihmninen provoilee lapsen kuolemalla. Kaikki muunlaiset provot mä vielä jollain tavalla voin ymmärtää (no ehkä ymmärtäminen on väärä sana) mut mun mielestä kuolema on vaan semmonen aihe et sillä ei saa pelleillä.

Yhteistyössä