ei voi olla näin paska säkä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Oisin minäkin suuttunu mun miehelle jos sen ylitöiden takia ei oltas päästy lähtemään ajoissa ja sit se ois vielä estäny mua lähtemästä! huhhuh.... :|

mä en olis vastaavassa tilanteessa edes harkinnu lähteväni jos mies siis olis joutunu ylitöihin ja siks joutunu jäämään pois.

kukin tavallaan :)

Niin kukin tavallaan. Sun mies eri tavalla, eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Oisin minäkin suuttunu mun miehelle jos sen ylitöiden takia ei oltas päästy lähtemään ajoissa ja sit se ois vielä estäny mua lähtemästä! huhhuh.... :|

mä en olis vastaavassa tilanteessa edes harkinnu lähteväni jos mies siis olis joutunu ylitöihin ja siks joutunu jäämään pois.

kukin tavallaan :)

Niin kukin tavallaan. Sun mies eri tavalla, eikö?

Niinpä, AP:n mies ois mitä ilmeisemmin tahtonut lähteä reissuun ystävien matkaan...

En ois minäkään halunnut tuossa tilanteessa miestä "päästää" keskenään lähtemään, mut minun mies ei ois varmaan tajunnu tuommosta vihjausta vaan ehkä kutsunu meille vaikka siskonsa ja itte lähteny kuitenkin :kieh:

paska säkä juu niin meilläkin! aikoja sitten suunniteltu reissua kylpylään perheenä, aikaa ei ole ollut joten huomenna oli varattu hotelli, no viime yönä heräilin kun poika yski,nyt on sitten hinkuva yskä taitaa olla taas tuo kurkunpääntulehdus. miten arvasinkin tämän! poika itkua tuhertaa kun yskänkohtaus tulee kun tietää ettei päästä jos hänellä yskä. :´(

En mäkään olis "päästänyt" miestä laivalle yksin ja jääny itse ylitöihin. Ehkä vähän iltaa istumaan jonnekin, mutta olis voinu hermot mennä jos semmonen mies olis ja se lähtis risteilylle ilman mua. Tai sitten sovittaisiin et seuraavan kerran ku minä haluun johki nii hän jää lapsenvahdiks ja päästää mut baanalle ilman valituksia ;)

Alkuperäinen kirjoittaja sss:
Alkuperäinen kirjoittaja kiiinnijäit ja helposti...:
Aijai...KUHA JÄIT KIINNI!!! Liian monta yhteensattumaa kuhalla ja badaksella. ;) Eikö kukaan muu ole huomannut?!

ei kuha opiskele ja ei koulunkäyntiavustajat tee ylitöitä.........

Kyllä toi kuha on... tai sitten ovat identtiset kaksoset! Lue vaikka heidän molempien kirjoituksia ja vertaa.
A-haa....kuhako se itse tähän harmaana kirjoittikin..hih. :D

no täys peesi...

en vaa tajuu et ku ei päästetä ilman puolisoo menemään.. "mitäs mä sit teen??" "mitä se siellä ilman mua " joops.. no ei mun tarttekkaan tajuta..

pitikö tämäkin nostaa :D
tilanne ohi jo kohta kk sitten :D

mut edelleen olen sitä mieltä,että jos yhdessä reissuun pitäs lähteä,niin sinne sit mennään yhdessä tai ei ollenkaan. ja uskokaa tai älkää,mun mieskin on tätä mieltä!!!!!
uuuuu...

eiköhän tämä nyt ollu tässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en tajua, miksi sen miehen pitäs sinne yksin mennä. Eiköhän siinä oo ideana mennä yhdessä.

Hei, tästä on jo kuukausi..
Nyt varmaan jo suunnitellaan uutta reissua... :D

Mutta pakko kommentoida, että mun mies ei olisi ainakaan edes kvitellutkaan lähtevänsä yksin. Reissu suunniteltu yhdessä tehtäväksi, niin yhdessä sinne mentäis tai sitten ei ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii-mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en tajua, miksi sen miehen pitäs sinne yksin mennä. Eiköhän siinä oo ideana mennä yhdessä.

Hei, tästä on jo kuukausi..
Nyt varmaan jo suunnitellaan uutta reissua... :D

Mutta pakko kommentoida, että mun mies ei olisi ainakaan edes kvitellutkaan lähtevänsä yksin. Reissu suunniteltu yhdessä tehtäväksi, niin yhdessä sinne mentäis tai sitten ei ollenkaan.

Jaa, en mä tajunnu, et tää on niin vanha ketju. mukavaa, että tilanne on ohi.

"Kun kerran mulla ei voi olla hauskaa, niin ei saa olla silloin ukollakaan.." Just just.. Taas on joku äiti-ihminen jäänyt yksin taisteleen hiekkalaatikon herruudesta =)

Yhteistyössä