ei voi olla näin paska säkä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
isolla porukalla suunniteltu risteilyä viikkotolkulla ja varattu oli tää päivä,lähtö oli tossa vartti sitten :xmas:

ensin kun maksettiin reissu ja lyötiin kaikki lukkoon,niin seuraavana päivänä mulle tipahti tän kevään lukujärjestys postissa ja kappas,pakollinen kurssi la 26.1. eli ei kun perumaan laivareissua ja lapsenvahtia. viikko vierähti vitutuksen kourissa kunnes sain kuulla et sen kurssin olis voinu käydä toukokuussa :headwall: kiireenvilkkaa sopimaan se kurssitoukokuulle ja ilmottaan et me lähdetään sitteki risteilylle -kunnes lapsenvahti peru :xmas: eilen sit sain lapsenvahdin järkättyä uudestaan niin enkös joutunukin ylitöihin eikä keritty laivalle :xmas: :xmas: :xmas:

kaiken kukkuraks mies on mulle vihanen kun en "antanu" sen mennä yksin :o :ashamed:

ihan ilta edessä.

mitä hittoa se mies siellä yksin ees ois tehny :whistle: eli mun mielestä ihan oikein et jos toinen ei pääse tuollasen syyn vuoksi niin ei sinne toisenkaan tarvi lähteä, matkan voi tehdä joku toinen kerta sitten yhessä :) harmi kyllä että reissunne peruuntui.

eikun joo, isolla porukalla :ashamed: noh kummiski :D

oon varmaan kauhee itsekäs lehmä,mut en tod halua yksin kökkiä kotona.. jos mä en tollasesta syystä pääse,niin ei tarvii miehenkään mennä. sama tietty toisinpäinkin. nyt sit on poika hoidossa,miehen kaa riita ja kaikki kaverit laivalla,et mitähän tekis :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
oon varmaan kauhee itsekäs lehmä,mut en tod halua yksin kökkiä kotona.. jos mä en tollasesta syystä pääse,niin ei tarvii miehenkään mennä. sama tietty toisinpäinkin. nyt sit on poika hoidossa,miehen kaa riita ja kaikki kaverit laivalla,et mitähän tekis :xmas:

No riidelkää nyt sitten koko vuoden riidat . :)

En mäkään olis halunnut et mies menis tossa tapauksessa ilman mua. Enkä olis itse lähtenyt jos tilanne olis toisin päin. Koittakaa sopia ja pitäkää rauhallinen koti-ilta. Sekin on luksusta :D
Tai kai joku tuttu sentään jäi rannalle? Eiku soitto sille ja baanalle :D :D

Voi tylsyys :x
Lähtekää kaksin viettämään iltaa, joskus on kivaa istua ihan kahdestaan esim pubissa rupatella ja katsella ihmisiä :D
Koita saada äijä leppymään ja käyttäkää vapaailta hyväksi. Meille ainakin tulee niitä harvoin.

No jopas kävi ohrasesti :(. Mites jos yrittäisitte miehen kanssa sopia kuiteski ja lähtisitte radalle kahdestaan? ja jos ei lepy, niin hae hyvä leffa vuokraamosta, mässyä ja siideriä kaupasta ja linnottaudu sohvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
juu tää riita ei näillä näkymin ihan hetkeen lopu :whistle: :(
mies on ku pikkulapsi jolta on evätty karkkipäivä :ashamed:

hae pussikaljaa ja ala tissutteleen.sitten nakkelet ukolle pikku vittuiluja niin saat hauskan illan

sen verran mies leppy et meni kaljakauppaan mun puolesta :xmas: vissii hiukkasen oma lehmä ojassa sillä :laugh:
mut sain sen lupaan et jutellaan tää selväks kun se kotiutuu :)
ja nyt muakin alko harmittaa ettei ehitty risteileen,koko ajan mietin et no nyt ne on jo kohta turussa ja sit ne on jo kohta laivassa ja nyt ne on jo laivan baarissa ja nyt ne on varmaan syömässä... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Oisin minäkin suuttunu mun miehelle jos sen ylitöiden takia ei oltas päästy lähtemään ajoissa ja sit se ois vielä estäny mua lähtemästä! huhhuh.... :|

mä en olis vastaavassa tilanteessa edes harkinnu lähteväni jos mies siis olis joutunu ylitöihin ja siks joutunu jäämään pois.

kukin tavallaan :)

ja ehkä vähän harhaanjohtava toi mun alotus,en mä suinkaan estäny veitsi kurkulla ja sanonu että et varmana mene,ei mulla sellasia oikeuksia ole,mutta sanoin et musta tuntuis hirveen pahalta jäädä yksin kotiin yhteisestä reissusta mihin sä menisit. ja mies kyllä ymmärsi yskän,mut silti sitä ottaa niin paljon pannuun et riitahan siit tuli :ashamed:

Yhteistyössä