Ei voi olla erityisen fiksu/älykäs..

• Viestiketjun aloittaja mp
  • Ensimmäinen viesti
puolipiste
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Joskus ärsyttää monta huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä peräkkäin, pahimmillaan parilla ykkösellä ja plussalla höystettynä. Siitä tulee aina sellainen kuva että ei, ei voi olla välkky.
ja mun mielestä nämä jotka kirjoittavat esimerkiksi sanan tosi tooosi. Jotenkin hölmöä siis minun mielestä.
Ja sitten on vielä nämä, jotka eivät osaa suomea - kirjoittavat enään, erinlainen, huononpi jne. siansaksaa.

heh
Alkuperäinen kirjoittaja puolipiste:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkku:
Joskus ärsyttää monta huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä peräkkäin, pahimmillaan parilla ykkösellä ja plussalla höystettynä. Siitä tulee aina sellainen kuva että ei, ei voi olla välkky.
ja mun mielestä nämä jotka kirjoittavat esimerkiksi sanan tosi tooosi. Jotenkin hölmöä siis minun mielestä.
Ja sitten on vielä nämä, jotka eivät osaa suomea - kirjoittavat enään, erinlainen, huononpi jne. siansaksaa.
Eipä tuo oma virkkeesikään ihan nappiin mennyt. Keskittykää ensin omiin ongelmiinne.

.
Mua taas ärsyttää suunnattomasti ystäväni liikkeensä sivuilla käyttämät huutomerkit. Esim: "liike on avoinna 12.00 -16.00 AJANVARAUKSELLA!!!!! " ja monen muunkin lauseen perässä.

Mun mielestä tuo on jotenki epäohteliasta.. en tiiä,et miksi saan sen vaikutelman :)

vie ras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Lukuisat kirjoitus-, välimerkki- ja kielioppivirheet antavat kieltämättä kirjoittajasta hieman yksinkertaisen kuvan.

Ei sille mielikuvalle mitään voi. Me keskustelimme tästä asiasta koulussa suomen kielen ja viestinnän tunneilla.

Satunnaiset pilkkuvirheet yms ovat asia erikseen.
Olen kanssasi samaa mielt. Näppäilyvirhe on eri asia kuin kokonaan väärin kirjoitettu lause. Pilkkujen puuttuminen ei haittaa, mutta jos kaikkiyhdys sanatonkirjoitettuerikseen, niin se kyllä häiritsee. Mä kirjoitan ne automaattisesti yhteen, eikä mulla tule näppäilyvirheitä sellasten sanojen kohdalla. Pilkkuja voi puuttua, tai olla vääriä kirjaimia keskellä sanaa, jos nopeasti kirjoittaa.

Yhteistyössä