Ei voi kyllä uskoa, että joillain palstalaisilla on ihan lapsiakin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Miten ihmeessä he voivat kasvattaa lasta? Kysympähän vaan...

Tuleeko näistä lapsista sit niitä koulukiusaajia? Epäilen, että kaikilla koulukiusaajilla on just tällaiset vanhemmat, mitä palstallakin näkyy liki jokaisessa ketjussa.

Luulis, että kaksplus keskustelupalstalla ois vähän eri meininki...

• Tykkää
Reactions: Onja
Me kasvatetaan koulukiusaajia jo kolmannessa sukupolvessa, jo mun esiesiesimumminäisinsisko oli täällä kommentoimassa:xmas:=)

Minusta täällä on yllättävän paljon fiksuja mielipiteitä ottaen huomioon kävijämäärän ja anonyymiyden. Suvaitsevaisia lapsia kasvaa juuri niistä, kenen vanhemmat on osanneet näyttää maailmaa monessa eri valossa, sekä mustan että valkoisen puolelta ja siltä väliltä.

Minusta täällä on yllättävän paljon fiksuja mielipiteitä ottaen huomioon kävijämäärän ja anonyymiyden. Suvaitsevaisia lapsia kasvaa juuri niistä, kenen vanhemmat on osanneet näyttää maailmaa monessa eri valossa, sekä mustan että valkoisen puolelta ja siltä väliltä.

On kyllä niitä fiksujakin, suurinosa onneksi, ihmetyttää vaan tää "ei niin fiksujen" vastauksien määrä. Onko oikeasti NOIN paljon äiti-ihmisiä, jotka voi tulla ihan vieraille ihmisille laukomaan mitä sylki suuhun tuo?

Oli asia mikä hyvänsä, niin aina se käännetään kirjoittajaa vastaan.

On kyllä niitä fiksujakin, suurinosa onneksi, ihmetyttää vaan tää "ei niin fiksujen" vastauksien määrä. Onko oikeasti NOIN paljon äiti-ihmisiä, jotka voi tulla ihan vieraille ihmisille laukomaan mitä sylki suuhun tuo?

Oli asia mikä hyvänsä, niin aina se käännetään kirjoittajaa vastaan.

Itse asiassa se vaihtelee hyvin paljon alkuperäisestä kirjoittajasta riippuen. Kun osaa itse kirjoittaa fiksusti, saa enimmäkseen fiksuja vastauksia.

Ihmettelin joskus alkuaikoina ihan samaa, nykyään siihen on jo tottunut.

Jos vertaa kaksplussaa ja vauvaa muihin netin keskustelupalstoihin joilla AIKUISET kirjoittelee, niin onhan tämä meno täällä ihan vähä-älyistä.
Kiusaamista ja urpoilua, muualla joukkokuri sentään laittaa hölmöimmät aisoihin ja loput hoitaa ihan puhdas moderointi.
( Vinkki modeille, niitä viestejä saa ihan poistaakin jos ovat asiattomia!)

Mä luulen että tämä perseily johtuu löysästä (lähes olemattomasta) moderoinnista sekä siitä että täältä puuttuu se henkilö jolla on auktoriteettiä, valtaa ja säännöt.

Muilla käymilläni palstoilla on säännöt, viestien poistot, bannit, selkeät julkiset modet, jotka avoimesti poistavat kaikki väärät viestit ja tekevät sen avoimesti.

Täällä joku käy salaa ehkä poistamassa jonkun viestin joskus ja jouluna, ja kiistää sen jälkeen sen tehneensä ja suurinpiirtein koko modeuden.

Poikkeuksena tästä mainitsen Jätkän, jolta olen muutaman kerran nähnyt erittäin kelvollista moderointia ja kurinpitoa, tosin liian harvoin, Jätkiä tarvittaisiin tänne lisää.

Saankohan mä nyt bannin kun arvostelen modeja? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28565164:
En ehdi päivystää, kun olen 40h/vko töissä.:ashamed:

Voisit kyllä lopettaa tollaset turhat jutut ja keskittyä olennaiseen!!=)

• Tykkää
Reactions: Kylmäkkö
[QUOTE="vieras";28565167]Ihmettelin joskus alkuaikoina ihan samaa, nykyään siihen on jo tottunut.

Jos vertaa kaksplussaa ja vauvaa muihin netin keskustelupalstoihin joilla AIKUISET kirjoittelee, niin onhan tämä meno täällä ihan vähä-älyistä.
Kiusaamista ja urpoilua, muualla joukkokuri sentään laittaa hölmöimmät aisoihin ja loput hoitaa ihan puhdas moderointi.
( Vinkki modeille, niitä viestejä saa ihan poistaakin jos ovat asiattomia!)

Mä luulen että tämä perseily johtuu löysästä (lähes olemattomasta) moderoinnista sekä siitä että täältä puuttuu se henkilö jolla on auktoriteettiä, valtaa ja säännöt.

Muilla käymilläni palstoilla on säännöt, viestien poistot, bannit, selkeät julkiset modet, jotka avoimesti poistavat kaikki väärät viestit ja tekevät sen avoimesti.

Täällä joku käy salaa ehkä poistamassa jonkun viestin joskus ja jouluna, ja kiistää sen jälkeen sen tehneensä ja suurinpiirtein koko modeuden.

Poikkeuksena tästä mainitsen Jätkän, jolta olen muutaman kerran nähnyt erittäin kelvollista moderointia ja kurinpitoa, tosin liian harvoin, Jätkiä tarvittaisiin tänne lisää.

Saankohan mä nyt bannin kun arvostelen modeja? :D[/QUOTE]

=) =) =)

Miten ihmeessä he voivat kasvattaa lasta? Kysympähän vaan...

Tuleeko näistä lapsista sit niitä koulukiusaajia? Epäilen, että kaikilla koulukiusaajilla on just tällaiset vanhemmat, mitä palstallakin näkyy liki jokaisessa ketjussa.

Luulis, että kaksplus keskustelupalstalla ois vähän eri meininki...

Eihän me kasvateta lapsia niin kuin et säkään, meidän aika menee täällä...=)

Yhteistyössä