Ei voi kun pudistaa päätään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja räyhärannan räpätäti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

räyhärannan räpätäti

Vieras
Meneekö se laps raasu jotenkin pilalle,jos sen nyt jättää pari tuntisen vaunulenkin jälkeen jatkamaan untaan ulos vaunuissa?

Hitto,jos ei naapurin rouvalla ole muuta tekemistä,kuin kattoo ja konsultoida kaikki mun menoni muille rouville ja puida niitä rääkyen,että varmaan kuulee kaikki..niin en tiedä mitä tässä enää sanoo/tekee..

Mulla on hiukan yli kk:n ikänen vauva,ja kelit kun on ollu tämmöset kivat ja hyvät,ollaan käyty vaunuilemassa useamman kerran päivässä.Olen jättänyt lapsen nukkumaan ulos vaunuun,itkuhälyttimen kera muutaman kerran vaunulenkin päätteeksi.Nin jopa rouva kailottaa vastaan tullessaan mulle,että ottaa nyt sen lapsen ja vie sen sisälle jatkamaan untaan,lapsen ei kuulu nukkua ulkona,olen huono äiti,lapsi heitteillä jne..Yhden kerran olen todennut ko rouvalle,että hän on hyvä vaan ja menee omalle puolelleen aitaa..
Ja sitten koilotetaan toiselle puolelle pihakatua toiselle rouvalle,kuinka minä ravaan monta kertaa vaunulenkillä lapsen kanssa,kaameeta sentään,kun en ole kotona - mitä se jatkuvasti ravaa jossain..Siinä sitten päivittelivät suureen ääneen mn liikkumistani.

Tää nyt vaan oli tämmöinen purkaus,alkaa oikeesti ohimot kiehua nuiden rouvien huutelut..

eipä taijja olla suomalainen? kyllähän nyt kaikki teitää että suomessa vauvat nukkuu ulkona jopa talvella. mun esikoinen nukkui kaikki päiväunensa vaunuissa 1 vuotiaaksi asti, ei suostunut nukkumaan kuin yöunet sisällä.

Meillä tuo tyttö alkoi nukkumaan päiväunia sisällä vasta kun tuli nämä helteet, eli 1v8kk ikäisenä. Siihen asti nukkui joka ikinen päivä ulkona päiväunet. Säällä kuin säällä. Tai no, tosi kovilla pakkasilla vedin rattaat tuulikaappiin.

Meillä siis riittäisi kauhistelemista :)

Yhteistyössä