Ei voi kuin ihmetellä miesten käytöstä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pettynyt"

Vieras
Varmaan tuota samaa harrastaa myös naiset, mutta....
Siis asiaan, oon laitellut viestejä jonkin aikaan erään miehen kanssa, eilen hyväksyin sen kaveripyynnön facebookissa ja mitä ihmettä.. SE ON PARISUHTEESSA...
Ja tää mies on ollut täysin tietoinen, että olen ollut siitä kiinnostunut, muutenkin kuin kaverina...

??????

ehkä se ajatteli että saa susta kivaa potkua arkeen! jos olisin sä kattoisin vähän mitä mies lähtee ehdottelee,ja sit pistäsin faces viestin sen muijalle että mitä sen ukko touhuaa!

mutta missään nimessä et ala miksikään kolmanneksi pyöräksi!

En voi kuin ihmetellä ap:n käytöstä, kun hän kuvittelee että jokainen mies olisi kiinnostunut hänestä SIINÄ mielessä. Ja sitä, että hänen mielestään mies ja nainen eivät voi olla kavereita, OMG mikä radikaali ajatus :o!!!

Ps: En myöskään voi kuin ihmetellä sitä, että yhden tai edes muutaman henkilön käytöksestä vedetään johtopäätös että koko hänen edustamansa sukupuoli toimii samalla lailla! Yksi mies EI OLE kaikki miehet!

Tämä mies nyt tietää tasan tarkkaan että minä olen kiinnostunut SIINÄ mielessä, miksi ei ole voinut sanoa että haluaa vain kaveruutta ja että on varattu. "Mikä logiikka" ei nyt tajunnut lainkaan mitä tarkoitin. Jayleistämään en ole alkanut...

Yhteistyössä