ei vittuuu...kävinpä tänään sitten kaupassa piti ostaa ruokaa,ni kortti sanoi että ei katetta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhhhhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhhhhh

Vieras
joo näinhän se oli,siis oletin että piti olla rahaa päälle 100?,mutta ei ollut kuin 43?..
joo nyt siis tilillä 3?,ja kaks lasta ruokittavana ja itsekin kai syötävä...
mä oon yksinhuoltaja voinko saada sossussta apua??
viikon päästä to tulee lapsilisät

Miksi näissä tapauksissa ei ikinä lasten isä auta? Kai silläkin on velvollisuus lastensa suhteen. Jos sulla ei ole rahaa ruokaan, ja hätä on, niin eikö tuolta sitten pari kymppiä irtois viikoksi?

siis muistin ja oletin et tilillä ois ollut sen päälle 100? rahaa,sillä olisin pärjännyt ens rahoihin,mutta muistin väärin....joo ja en nyt ihan jokja päivä kyttää tiliä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis muistin ja oletin et tilillä ois ollut sen päälle 100? rahaa,sillä olisin pärjännyt ens rahoihin,mutta muistin väärin....joo ja en nyt ihan jokja päivä kyttää tiliä

Mikset? Minä tsekkaan saldon nettipankissa joka aamu, eipähän tuu tuommosia yllätyksiä.

vie pullot kauppaan. tee kuiva-ainekaapin inventaari ja kehitä niistä viikolle ruokaa. Onko pakastimessa mitään syötävää?

Minkä ikäisiä lapsia ja syövätkö ruuan koulussa tai hoidossa? itsehän pärjää viikon vähemmälläkin, mutta lapset ei sais nähdä nälkää.

Jos sä et muuten sossusta rahaa saa, niin ei ne yhtäkkiä rahaa anna tosta vaan uudelle asiakkaalle. Ja jos olet jo saanut tttukea, niin ei ne enempää taida antaa. Tai ehkä, mut ottaa sen ens kuussa takasin.

ihan varmasti sulla on kotona jotain jonka voit myydä tai pantata, mies voisi maksaa lasten ruuat jos vaan ylpeys antaa myöten kysyä, tai kysy voisitko lainata ystäviltä tai sukulaisilta.