Ei VIELÄKÄÄN oo syntyny tyttöni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ajattelu tapa on NIIN perseestä! miksi te naiset ootte noin katkeria??
Jos sinä ja miehes erootte niin eikö sillä sun miehellä ole oikeutta enää perustaa perhettä jos löytää uuden naisen?? Eikö sillä ole oikeutta olla enää onnellinen jos sä et satu olemaan?? Ei ne "vanhat lapset" siinä unohdu!!Meillä ainakin kävi päinvastoin, miehen aikaisempi lapsi viihtyy meillä nyt useemmin ja paremmin.

Nimim. Miehelläni on katkera ex

Öö vaikutat itse kylläkin hirmu katkeralta :o
Ja voit vain puhua omasta puolestasi... katsos kun niitä isien hylkäämiä lapsia on vaikka kuinka paljon, oli uutta naista kuviossa tai ei.
Minusta taas tuo vieras ei vaikuta yhtään katkeralta. Toki hän varmaan puhuu vain omasta puolestaan - niinhän me kaikki muutkin teemme - mutta katkeruutta en kyllä hänen sanoissaan näe. Itsekin ihmettelen katkeria exiä - ja olen itsekin ex - jotka eivät näe mitään hyvää lastensa isien uudessa elämässä. Toki on olemassa sikamiehiä, niitä on ihan aviomiehinäkin ydinperheissä, mutta ei se, että mies perustaa uuden perheen tarkoita sitä, että "wanhat lapset" jäisivät. Juuri tuon viraan kaltaiset - tosin mulla on vain hänen yksi kirjoituksensa mielipiteeni pohjana =) - ovat mukavia äitipuolia.

Jaa minusta ihan vaikuttaa että hän on katkera miehensä eksälle.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Toi pelottelu nyt on ennenaikasta ja jos ei o ennen ollu elettäkään sen suuntaan et isän nyxä ei haluu lasta lähelle niin tuskin se nytkään alkaa. Meille ku synty tyttö niin mies haki ed.liiton lapsen jo kattomaan sairaalaan siskoaan ja ku kotiuduttiin niin seuraavana vkoloppuna oli isompi lapsi jo meillä normaalisti.
Turhaan sitä äitipuolta aina koitetaan möröks kääntää

Exän nyxä on ihana ihminen, ja välittää lapsestani oikeesti. Vauvasta asti on huolehtinut ja hoivannut, ja olen voinut siihen ihmiseen luottaa täysin!
Eli enpä usko ollenkaan että lapseni jäis kuin nalli kalliolle.
Likka on kans sairaalaan isin kanssa menos, kunhan se vaahtosammutin nyt sieltä ensin pullahtais uloskin! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Mun mielestäni on hienoa että välit on noin hyvät ja pystyy suhtautumaan ex:sä nykyiseen noin hienosti :flower:

Nim.itse en siihen vielä ole pystynyt... :ashamed:

Ajan kanssa varmaan pystyt. =)
Ihmisiä nekin on. ;)

Nyt ymmärrän =) Minusta vaan hän totesi miehensä exän olevan katkera. Minäkin tunnen exiä, jotka ovat katkeria, mutta en silti ole katkera.

Alkuperäinen kirjoittaja myy75:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
no siihen voit Lunatic varautua. Ne miehet kun tekee niinkuin nainen käskee.
Jos vauva vaikka on koliikkilapsi.....

No ikävää jos sun tapauksessa noin on käynyt.
Ei se tarkota että samanlaista olis kaikilla.
Enkä tietenkään lastani ole heti tuppaamassa heille kun vauva kotiutuu, antaa nyt viikkoja mennä että pääsevät alkuun ensin. :)

antaa nyt mennä niin, mut mitäs tyttös siihen tuumaa? ja voisit puhua LAPSESTANNE, etkä lapsestasi.
Eihän ydinperhekään hylkää esikoista, kun toinen tai useampi syntyy...?

Hitusen outoa tekstiä... Eihän kaikki "nyxät" ole yhtä mahdottomia, voihan olla että hekin ottavat mielellään uuden isosiskon menoon mukaan.
Lunatic, ihailtava suhtautuminen :flower: On varmaan tosi jännittävää odotella :)

Toi pelottelu nyt on ennenaikasta ja jos ei o ennen ollu elettäkään sen suuntaan et isän nyxä ei haluu lasta lähelle niin tuskin se nytkään alkaa. Meille ku synty tyttö niin mies haki ed.liiton lapsen jo kattomaan sairaalaan siskoaan ja ku kotiuduttiin niin seuraavana vkoloppuna oli isompi lapsi jo meillä normaalisti.
Turhaan sitä äitipuolta aina koitetaan möröks kääntää

Exän nyxä on ihana ihminen, ja välittää lapsestani oikeesti. Vauvasta asti on huolehtinut ja hoivannut, ja olen voinut siihen ihmiseen luottaa täysin!
Eli enpä usko ollenkaan että lapseni jäis kuin nalli kalliolle.
Likka on kans sairaalaan isin kanssa menossa vauvaa katsomaan, kunhan se nyt sieltä ensin pullahtais uloskin! :whistle:

Mulla meni salissa melkein 3 vrk et ihan rauhassa saa odotella vielä...

Ei teillä sit mitään ongelmaa tuu jatkossakaan. Mulle ainaki on tärkeetä et mun lapsellani on hyvät ja läheiset välit sisarukseensa vaikka mun ja lapsen välit ei oiskaan niin lämpimät. Ja jos teillä on kerran jo lapsella ja äitipuolella jo hyvät välit niin ei ne huonommaks ainakaan mee

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Mun mielestäni on hienoa että välit on noin hyvät ja pystyy suhtautumaan ex:sä nykyiseen noin hienosti :flower:

Nim.itse en siihen vielä ole pystynyt... :ashamed:

Ajan kanssa varmaan pystyt. =)
Ihmisiä nekin on. ;)

Näin mäkin toivon ja uskon että käykin kunhan aikaa menee. =)

Mulla meni salissa melkein 3 vrk et ihan rauhassa saa odotella vielä...

Ei teillä sit mitään ongelmaa tuu jatkossakaan. Mulle ainaki on tärkeetä et mun lapsellani on hyvät ja läheiset välit sisarukseensa vaikka mun ja lapsen välit ei oiskaan niin lämpimät. Ja jos teillä on kerran jo lapsella ja äitipuolella jo hyvät välit niin ei ne huonommaks ainakaan mee

Huhhuh. Oli kyl lääkäri heil sanonu, että huomenna kattovat aamulla mitä tehdään, ellei oo viel ulostunut.. et josko sit huomenna leikataan ellei ennen tule, en tiedä.
Sitähän minäkin, ettei likan ja äitipuolen suhde tähän tyssää, vaan päinvastoin.

Miten ihmeessä akat jaksaa aina vaa tapella ja tapella, saaha joka perk.leen asiasta jtn nipottamista.. JOkainen me ollaa erilaisia, ja jokainen meistä ajattelee erilailla... Toinen onnessaa kertoo että lapselle tulossa sisko tai veli, ja hui, ovat exän kanssa hyvissä välissä, okei, tosi hieno homma... MITEN TOLLASESTA PITÄÄ TOISTEN ALKAA VÄÄNTÄÄ JA KÄÄNTÄÄ, EI PIIP PIIP...
Ei niinko mene mun jakeluun!!!

no siihen voit Lunatic varautua. Ne miehet kun tekee niinkuin nainen käskee.
Jos vauva vaikka on koliikkilapsi.....

No ikävää jos sun tapauksessa noin on käynyt.
Ei se tarkota että samanlaista olis kaikilla.
Enkä tietenkään lastani ole heti tuppaamassa heille kun vauva kotiutuu, antaa nyt viikkoja mennä että pääsevät alkuun ensin. :)

älä välitä Lunatic, toi on vaan kateellisten panettelua! Ettäs kehtaavatkin limentaan iloasi tulevasta"perheenjäsenestä" luultavasti ex:säsi on fiksu mies ja ottaa tyttärensä myös huomioon vaikka uusi lapsi tuleekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
erikoisen negatiivisia palautteita.. hienoa minusta että osaat suhtautua noin järkevästi asiaan ja olla onnellinen lapsesi puolesta.

No mie ihan samaa aattelin. On se jumankauta, asia kun asia, niin jo täällä aletaan maalaamaan jos vaikka mitä pöpöjä seinille :| . Miustakin ap:lta harvinaisen kypsää ja fiksua suhtautumista asiaan. Tsemppiä teille ja toivotaan että pikkusisarus pian syntyy!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tää ajattelu tapa on NIIN perseestä! miksi te naiset ootte noin katkeria??
Jos sinä ja miehes erootte niin eikö sillä sun miehellä ole oikeutta enää perustaa perhettä jos löytää uuden naisen?? Eikö sillä ole oikeutta olla enää onnellinen jos sä et satu olemaan?? Ei ne "vanhat lapset" siinä unohdu!!Meillä ainakin kävi päinvastoin, miehen aikaisempi lapsi viihtyy meillä nyt useemmin ja paremmin.

Nimim. Miehelläni on katkera ex

Öö vaikutat itse kylläkin hirmu katkeralta :o
Ja voit vain puhua omasta puolestasi... katsos kun niitä isien hylkäämiä lapsia on vaikka kuinka paljon, oli uutta naista kuviossa tai ei.
Minusta taas tuo vieras ei vaikuta yhtään katkeralta. Toki hän varmaan puhuu vain omasta puolestaan - niinhän me kaikki muutkin teemme - mutta katkeruutta en kyllä hänen sanoissaan näe. Itsekin ihmettelen katkeria exiä - ja olen itsekin ex - jotka eivät näe mitään hyvää lastensa isien uudessa elämässä. Toki on olemassa sikamiehiä, niitä on ihan aviomiehinäkin ydinperheissä, mutta ei se, että mies perustaa uuden perheen tarkoita sitä, että "wanhat lapset" jäisivät. Juuri tuon viraan kaltaiset - tosin mulla on vain hänen yksi kirjoituksensa mielipiteeni pohjana =) - ovat mukavia äitipuolia.

Millä tavoin teksti sulle sellasta kertoo?

Kyllä mä ainakin jännitin ja odotin, kun likan pikkuveli syntyi. Hän syntyi suunnitellulla sektiolla ja tiesin päivän, tuskissaan piti odotella koska exä laittaa jotain tietoa.

Meillä ei ole vaikuttanut mitenkään likan isälle menemisiin vauvan tulo. Olipa vielä viime viikolla yhtenä päivänä niin, että exä soitti illalla että likka jääkin sinne yöksi. Exä meni kyllä aamulla töihin, mutta likka oli sitten ollut exän avovaimon ja vauvan kanssa. Mä sitten hain likan aamupäivällä. Ja tuota likan yöksi jäämistä oli ehdottanut exän avovaimo.

Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
exän kanssa hyvissä välissä

Tätä on joidenkin todella vaikea käsittää, varsinkaan jos oman exän kanssa on huonoissa väleissä. Tuntuu, että joidenkin mielestä exän kanssa pitäisi olla huonoissa väleissä vain sen takia, että tämä on exä.