Ei vi****uuuuuuuuuuuuu!!!

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Miten voi mennä näin????

Työasiaa.. Nyt mulla ns pätkäsopimuksia, sijainen/lomittaja olen, mutta työnjohto ( 3/4 työnjohdosta, juuri se yksi joka päättää kaikesta ei ole tavallaan luvannut mitään, kehottaa vain että hae sitä kun se tulee avoimeksi, johon voi mennä kuukauksia ja valintaan saman verran )povaa mulle lähiaikoina vakipaikkaa, ja olisin ehkä maailman onnellisin jos sen saisin. Suunnitelmissa olisi myös opiskella osittain tuolla työpaikassa. Ja myös tykkään olla tuolla tosi paljon.
Mutta kuten sanoin, se vakipaikka ei ole varma. Ei todellakaan, muitakin hakijoita on, pätevämpiä kun minä. Ja mua rassaa nää pätkät kun ei tiedä onko ensi kuussa töitä.

Nyt sitten kun toi opiskelukuvio alko olla selvä niin eikös tule ihan lähiseudulta kaksi työpaikkaa auki. Mun alan. Vakipaikkoja :headwall: :headwall:

Mitä helvettiä teen? Mitä tekisit?

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
menisin töihin jos sen vakipaikan saan. myöhemmin voi hakee opintovapaata eikä tarvi työttömänä olla.

Äh siis olisin opiskellut työn ohessa, ja tavallaan mun nykynen duuni olisi se opiskelupaikka, ei kuitenkaan oppisopimus

aa okei... mut ottasin silti vakipaikan jos semmosen saisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
menisin töihin jos sen vakipaikan saan. myöhemmin voi hakee opintovapaata eikä tarvi työttömänä olla.

Äh siis olisin opiskellut työn ohessa, ja tavallaan mun nykynen duuni olisi se opiskelupaikka, ei kuitenkaan oppisopimus

aa okei... mut ottasin silti vakipaikan jos semmosen saisin :)

Niinpä.. :| Siihen mäkin meinaan kallistua, ainakin haen niihin molempiin, sitten voi katsoa uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Onnistuisiko opiskelut mahdollisesti näissä haettavissa viroissa/työpaikoissa?

Mietin totakin, mutta ei välttämättä. Erikoistuisin ja en todellakaan tiedä olisko tuolla mahdollisuuksia edetä samalla tavalla kun nykysessä paikassa. Ja olisinko hyvä hakija jos samantien ilmotan että hei, lähden muuten opiskelemaan :D

Yhteistyössä