Ei veetu mä voi olla ilman kahta päivää vielä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Miks ihmeessä pitäis olla ilman ylipäänsä mitään mitä haluaa? :xmas:

No en nyt yhtäkkiä saa muksuja hoitoon että pääsen kiksauttaa miestä kun 200km päässä on maanantaihin :/

Ja ennenkuin kukaan kysyy, juu, olisin valmis maksamaan juna/bussiliputkin jotta pääsisin sinne :p :p

ja miten sitä voi haluta, toi on niiiiin epäreilua!!! :/ mulla olis innokas mies ja vielä kaiken lisäks huippu seksikäs mut ku en saa mitään koko asiasta ni ei sillon saa, en myöskään osaa kaivata koko seksiä!!! mikä on TODELLA paskamaista miestä kohtaan! :(

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

No en nyt yhtäkkiä saa muksuja hoitoon että pääsen kiksauttaa miestä kun 200km päässä on maanantaihin :/

Ja ennenkuin kukaan kysyy, juu, olisin valmis maksamaan juna/bussiliputkin jotta pääsisin sinne :p :p
Sit, ku ukko tulee kotio, niin pidä viikko kinttujas visusti ristissä, niin saa seki kärsiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:

Sit, ku ukko tulee kotio, niin pidä viikko kinttujas visusti ristissä, niin saa seki kärsiä :D

Ja hitot pidän, kaadan suoraan eteisen lattialle perhana!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:

Toivottavasti ap´n mieskin on ollut ilman, kuten ap´kin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ei se onnistu, tuo kaksivuotias seuraa mua kuin hai laivaa kun iskä on poissa kotoa :headwall:

Odota kunnes olet yksin rauhassa iltamyöhemmällä,sitten sulla onkin kunnolla aikaa... =)

No pärkkele kun en jaksa edes tuntia
:kieh:

Tuttu tunne , keinot sulle loppui.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meillä mies oli just 28 päivää pois ja olen viellä hengissä :D

Niin minäkin ennen pystyin enkä edes ajatellut sellaisia aikoihin :/

Mutta tää panokierukka saanut mut ihan hulluksi :headwall:

Taidan kokeilla puhelinseksiä miehen kanssa vaihteeksi :kieh:

*kuinka pitkä aika voi olla 3 tuntia kunnes saan mukelot nukkumaan*

Herranpieksut...Minä oen jo ollut monta kuukautta ilman eikä minua haittaa yhtään...Meidän parisuhde ei moiseen kaadu ja kyllä me ehditään vielä...No asialla on syynsäkkin.Mies ollut jo liki 4kk sairaana.Oli hinkuyskä, keuhkokuume, sitten pamahti vielä kuume ja flunssa päälle ja lääkityksellä koko ajan eli ei silläkään paljon ole himot hyrränneet.Ihmettelen ihmisiä, jotka hirveessä puutteessa, jotka olleet viikon ilman...No ollaan kaikki erinlaisia.Itse en ole koskaan ollut mitenkään erityisen seksuaalinen ihminen, joten ei minua pienet paussit haittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Herranpieksut...Minä oen jo ollut monta kuukautta ilman eikä minua haittaa yhtään...Meidän parisuhde ei moiseen kaadu ja kyllä me ehditään vielä...No asialla on syynsäkkin.Mies ollut jo liki 4kk sairaana.Oli hinkuyskä, keuhkokuume, sitten pamahti vielä kuume ja flunssa päälle ja lääkityksellä koko ajan eli ei silläkään paljon ole himot hyrränneet.Ihmettelen ihmisiä, jotka hirveessä puutteessa, jotka olleet viikon ilman...No ollaan kaikki erinlaisia.Itse en ole koskaan ollut mitenkään erityisen seksuaalinen ihminen, joten ei minua pienet paussit haittaa....

Jep, ei minuakaan ennen tätä pärkkuleen kierukkaa
:headwall:

Nykyään tahdon 1-3 kertaa päivässä :|

Ei taida olla sopiva vempain mulle tämä Mirena :headwall:

Yhteistyössä