Ei varmaan kuulu tälle palstalle... Metsästyksestä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ymmärrä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ymmärrä..

Vieras
Tyhmä kysymys...

Miehelle tulee -syystä jota en ymmärrä- kerran vuodessa erä-lehti..
No eilentaas sitä selailin aikani kuluksi..

Mitä tarkoittaa esim. hirvi-juttussa 10-piikkiä? Tai siis mistä niitä piikkejä tulee? Onko ne jotenkin vanhempia / parempia hirviä?!? :o
Siis sen tajusin että ilm. sarvien "törröttimistä" lasketaan tietyt..??
Mut miten voi olla vaikka 6-piikkinen ja sitten toisella on 18-piikkiä?!
Onko se toinen jotenkin huono?

Häh?

Valistakaa joku londia.. :ashamed:

mielenkiintoinen eläin tuo hirvi.. :D

Minäkin luulin vaan että sarvilla vokotellaan naaras - tiputetaan ne- jollotellaan "vihellellen" - ja taas kasvaa uudet sarvet.. :)

Kiitos kaupunkilaisen valistuksesta.. :)

Ei pitäis koskaan herjata palstaa, hyvinhän täältä tietoa löytyy.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja hirviä hirvestäjä:
Ei kannata vaivata päätään miesten asioilla.

Heh, tääl yks nainen, jolla vakaa aikomus lähteä jossain vaihees hirvimetälle :) Ei ne enää nykyään oo vaan miesten asioita... Tänään sain just rinnakkaisluvan isän aseeseen, joten ei ku metälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Heh, tääl yks nainen, jolla vakaa aikomus lähteä jossain vaihees hirvimetälle :) Ei ne enää nykyään oo vaan miesten asioita... Tänään sain just rinnakkaisluvan isän aseeseen, joten ei ku metälle :)

hih, isällä on rinnakkaislupa mun aseeseen :D mettästyskortti ollu 15-vuotiaasta asti. hirvimetälle lähen sit kun mulla on aikaa kouluttaa kunnon hirvikoira

Hui! Nyt mä lähren luotiliivikauppaan...

Hui! Nyt mä lähren luotiliivikauppaan...

No ei paniikkia, mun täytyy ensin parantua tästä lentsusta :) Ja on muuten luvan hankinta menny tänäpäivänä vaikeeks... Minäkin istuin kuun alus puoltuntia poliisi-sedän kans mukavia jutellen ja nyt tänään vasta sain luvan...

Uusimmat

Yhteistyössä