ei varmaan kannata....kirjoittaa kirjettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa,aivan turhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa,aivan turhaa

Vieras
exän siskolle ja kertoilla omia tuntojaan siihen...ettei joudu välikäteen.En tietysti haukkuisi exää sille mutta ajattelin et voisikohan sille laittaa kirjeen ja kertoilla omia kuulumisia kun kuitenkin eron jälkeen sen kanssa puhuttiin.Enkä mä muuten ajatellu et pitäisin yhteyttä mutta olen heidän lapsensa kummi joten kai niitä yhteyksiä sitten jotenkin on.
Toisaalta ei kai kannata sotkea siskoa meidän sotkuihin ja kyllähän ex on sille tärkeempi kun perhettä on.Tulipahan mieleen.

Jos minä eroaisin, niin kyllä minä silti haluaisin pitää yhteyttä sekä entiseen mieheeni että hänen perheeseensä ja toisinpäin. Minusta on outoa jos erotaan ja sitten ollaan niin kuin ei tunnettaisikaan vaikka takana on monta yhteistä vuotta. Kyllä aikuisten pitäisi osata selvitä erosta niin, että suhde voi jatkua eronkin jälkeen.

No jos sä olet niiden lapsen kummi, niin tottakai sä voit pitää kummilapseen yhteyttä! Voipi olla jopa niin että he ovat ihmetelleet oletko unohtanut kummiutesi kokonaan ja surevat lapsen menetystä!! Kirjoita, pidä yhteyttä, muista kummilastasi, mutta en sotkis exää ja teidän asioita tuohon siskon perheeseen, vaan pitäisin yhteyttä erillisenä kaverina =) (tietty jos kysyvät niin voit jotain kertoilla, mutta varo sanojasi, veri on vettä sakeampaa!)

[QUOTE="vieras";25018025]Jos minä eroaisin, niin kyllä minä silti haluaisin pitää yhteyttä sekä entiseen mieheeni että hänen perheeseensä ja toisinpäin. Minusta on outoa jos erotaan ja sitten ollaan niin kuin ei tunnettaisikaan vaikka takana on monta yhteistä vuotta. Kyllä aikuisten pitäisi osata selvitä erosta niin, että suhde voi jatkua eronkin jälkeen.[/QUOTE]

no meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä silleen mitään miksi pidettäis yhteyttä.Ainoa asia joka meitä yhdistää on kummilapsi.Mutta exän kanssa ei olla enää väleissä enkä ees halua olla ja tuskin sekään.
Exän perhe kyllä oli mulle kuin oma ja niitä on ihan mieletön ikävä mutta ei nekään ole muhun ollut yhteydessä eron jälkee millään tavalla.
Ja me ei oltu naimisissa.

no meillä ei ole yhteisiä lapsia eikä silleen mitään miksi pidettäis yhteyttä.Ainoa asia joka meitä yhdistää on kummilapsi.Mutta exän kanssa ei olla enää väleissä enkä ees halua olla ja tuskin sekään.
Exän perhe kyllä oli mulle kuin oma ja niitä on ihan mieletön ikävä mutta ei nekään ole muhun ollut yhteydessä eron jälkee millään tavalla.
Ja me ei oltu naimisissa.

Ei meilläkään ole lapsia. Ikävä jos välisi miehen kanssa ovat menneet noin huonoiksi. Minä kyllä ainakin surisin ystävän menetystä, koska mieheni on minulle muutakin kuin aviomies. Mutta kyllä voit mielestäni hyvin pitää yhteyttä miehen perheeseen. Eihän ero teidän menneisyyttänne poista.

[QUOTE="vieras";25018798]Ei meilläkään ole lapsia. Ikävä jos välisi miehen kanssa ovat menneet noin huonoiksi. Minä kyllä ainakin surisin ystävän menetystä, koska mieheni on minulle muutakin kuin aviomies. Mutta kyllä voit mielestäni hyvin pitää yhteyttä miehen perheeseen. Eihän ero teidän menneisyyttänne poista.[/QUOTE]

no se on ihan miehen vika et välit katkes kokonaan.Kyllä mä suren et menetin niin ystävän kun oman kultanikin mutta en mä voi olla tekemisissä sellasen kanssa joka petti mut ja koska lapsia ei ole niin turhaan sitä satuttamaan itteään lisää. En vaan tiedä mitä exän perhe musta ajattelee vaikka ero ei ollu mun syy mutta kun ei niitä lapsiakaan ollu niin tuntuu vähä epätoivoselta et olis tekemisissä ja toisaalta silloinhan olisin jakuulisin myös exän juttuja vaikka oltais sovittu ettei puhuta mutta väkisinkin niitä kuulisi.
Mutta joo,niin pahaa kun tekeekin niin en ole yhteydessä kuin korkeintaan kummityttöön ja sen kautta exän siskoon,täytyy vaan sit sanoa et en halua et puhutaan exästä tai en halua kuulla sen uusista jutuista mitään.

Yhteistyössä