Ei varmaan ihan kaikki ole ok...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja yyyyyyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Pöh, elä välitä tollasista harmaista pilkkaajista! :kieh: (just laitoin palautetta että voisi olla se rekisteröitymispakko ja vain aktiivipalstalaisille jos tuo typeryys loppuis...)

Niin, että sisäpiiri vain kunniaan. :/

Mä en ainakaan koe kuuluvani mihinkään sisäpiiriin... Ärsyttää vaan suunnattomasti tuollaiset jotka tulee vaan ilkkumaan ja haukkumaan ja mitä vielä... voisi olla vastaamatta jos ei osaa kunnolla vastata...

Tarkotinkin tota aktiivipalstajuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja yoi:
onko sulla stressiä? toiset stressaa mahallaan... minä kuulun niihin ihmisiin...

oon tässä parin viikon ajan oksentanut ihan ilman muuta järkevää syytä, ei ole tautia tai mitään mut parisuhdeasiat on niin vituillaan että mahakaan ei pelaa...

No eipä tää elo kyllä kotona kovin ruusuista ole ollu hetkeen aikaan... Ja mäkin kyllä aina yleensä stressiin reagoin mahalla... Tää nyt on ollu tällasta tasapaksua ettei mitään sen suurempaa kriisiä ole, eikä se tässä nyt mitenkään ole muuttunu... Et miks just nyt sitten oksentelisin... Kummallista...

onko sulla stressiä? toiset stressaa mahallaan... minä kuulun niihin ihmisiin...

oon tässä parin viikon ajan oksentanut ihan ilman muuta järkevää syytä, ei ole tautia tai mitään mut parisuhdeasiat on niin vituillaan että mahakaan ei pelaa...

No eipä tää elo kyllä kotona kovin ruusuista ole ollu hetkeen aikaan... Ja mäkin kyllä aina yleensä stressiin reagoin mahalla... Tää nyt on ollu tällasta tasapaksua ettei mitään sen suurempaa kriisiä ole, eikä se tässä nyt mitenkään ole muuttunu... Et miks just nyt sitten oksentelisin... Kummallista...
jos tämä syksy ja ankeat ilmat vetää mieltä vielä lisää matalammalle niin voihan se siitäkin johtua? toivottavasti saat selville mistä johtuu! :)

jos tämä syksy ja ankeat ilmat vetää mieltä vielä lisää matalammalle niin voihan se siitäkin johtua? toivottavasti saat selville mistä johtuu! :)

Ei mulla ole tapana masentua ees pikkastakaan, peruspositiivinen luonne yritän olla... :D

entäs jos olisit kuitenkin systeri paksuna??? hmm
teu20.gif

ettei ois sappikivet olla?mää oksentelin aina jos olin syöny "väärää" ruokaa ja sappikivet löyty...mutta mulla oli kyllä selviä sappikohtauksia..mutta tuli vaan tässä tuo mahis mieleen:)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma4x:
ettei ois sappikivet olla?mää oksentelin aina jos olin syöny "väärää" ruokaa ja sappikivet löyty...mutta mulla oli kyllä selviä sappikohtauksia..mutta tuli vaan tässä tuo mahis mieleen:)

Multa on sappikivet leikattu parisen vuotta sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
et kuitenkaan olis systeri paksuna??? hmm
teu20.gif

No en mä usko... Kun oon mä niitä pillereitä kuitenkin syöny :headwall: Ja tuskin sitä pyhästä hengestä oon raskautunu... :laugh:

on sitä kaiken maailman raskautumis juttui kuullu :laugh: et ei sitä ajatusta saa pois sulkea :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä olen joskus teininä syönyt V-Peniä vähän aikaa ja mulle se aiheutti oksentelua. Mä en ole sen jälkeen syönyt kyseistä lääkettä.

Mut tulisko se näin myöhään, kun kuitenkin puoltoista viikkoo oon sitä jo syöny, tänään itseasiassa vika päivä? Ja mulla oli kyl toi sama kuuri toukokuussakin eikä sillon ollu mitään, ei tullu ees se ripuli mitä nyt on...

Multa alkoi oksennus silloin tulemaan kun olin muutaman ottanut. Ehkä sulla on vaan sattumien summa. Voihan sitä lääkäriltä kysellä ja ehdottaa merkin vaihtoa jos se meinaa V-Pen reseptiä kirjoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Multa alkoi oksennus silloin tulemaan kun olin muutaman ottanut. Ehkä sulla on vaan sattumien summa. Voihan sitä lääkäriltä kysellä ja ehdottaa merkin vaihtoa jos se meinaa V-Pen reseptiä kirjoittaa.

Joo täytyy seuraavan kerran jos viisui rupee juilii niin pyytää jotain toista lääkettä... Ihan varmuuden vuoks...

Yhteistyössä