Ei vaan aina ymmärrä.. anopista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

:s

Vieras
että anoppi haluaa muuten vaan lapsemme hoitoon kerran viikossa, vaikka käy tarhassa.
Sitten tällaisina päivinä, kun olen pois töistä lapsen sairauden takia töistä (ja mies työreissulla), niin ei voinut ehdottaa, että tulee hoitamaan sairasta lastamme..että mä pääse töihinn.

Avauduin minäkin anopista, niin ku joku täällä jo muukin....... ärsyttää vaan!!

No kysyitkö ite anoppia teille? Eli tietääkö tilanteen? Ei kai se ajatuksia osaa lukea :) Tai sit ajatteli, että haluat itse olla sairaan lapsen kanssa, eli että lapsesta on mukavampi kipeenä olla oman vanhemmen kanssa.

[QUOTE="omena";23892130]No kysyitkö ite anoppia teille? Eli tietääkö tilanteen? Ei kai se ajatuksia osaa lukea :) Tai sit ajatteli, että haluat itse olla sairaan lapsen kanssa, eli että lapsesta on mukavampi kipeenä olla oman vanhemmen kanssa.[/QUOTE]

sit täällä aina jäkätetään, että on se hyvä olla isovanhempien kanssa, viettää laatuaikaa ja tutustuvat toisin puolin.. että tää on ihme palsta. Onhan se lapsi varmaan yhtä RAKAS kipeenäkin..........

Mikä tosiaan estää kysymästä anopilta että hei, voisitkohan ottaa XXX:n hoitoon tänään jotta minä ja YYY pääsisimme töihin? :)

Anopit ei osaa lukea ajatuksia. Ihmisen pitää ihan itse osata pyytää.

Yhteistyössä