Ei v***u! Ikaalisten kylpylän poreamme "raiskasi" minut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ä20v P1v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ä20v P1v

Vieras
Olimme mieheni ja pienen poikamme kanssa rentoutus lomalla Ikaalisissa. Noh, menin sitten yksin porealtaaseen kun mieheni leikki pojan kanssa hetken..
Kurkotuin laidaille katsomaan, että missähän he menevät.. Poreet mitkä olivat tarkoitettu selän hierontaan pulppusivatkin suoraan alapäähäni. Kuin magneetin lailla jäin siihen kun tuntui ihan sairaan hyvältä. No eihän siihen mennyt kuin alta 20sek. ja O oli valmis... Myöhemmin menin uudestaan, mutta hetken sai "jonottaa" kun muutkin naiset siinä tähyilivät viattoman näköisenä kylpylän puolelle enemmän tai vähemmän naama punaisena :)

Mä olen ollut tuossa kylpylässä muutaman kerran eikä ole kyllä kertaakaan tapahtunut mitään tuollaasta. Ei oo:ta mulle eikä mitään naisten jonottamista porealtaaseen. :laugh:

Mä oon kerran harrastanu seksiä kylpylän porealtaassa silloisen poikaystäväni kanssa:ashamed:
Ei menty loppuun asti ja tuskin kukaan huomasikaan muuta kuin sylikkäin istumista mutta silti... En todella tekisi sitä enää, hävettää vieläkin:ashamed:

Mä olen pari kertaa kylpylässä ollessani todistanut jossain "sivualtaassa" mukamas salaa muhinoivaa paria. Voi jestas että ällöttää tuollaiset, eräätkin juntit Rauhalahdessa muhinoi siinä käytävässä joka erottaa ulkoaltaan ja sisäkylpylän, menin muoviverhon välistä sinne niin siinä sellainen "hehkee" + 40v kulahtanut akka ja sen tatuoitu miesystävä keskeytti puuhansa ja hihitellen lähtivät vetään muualle.

Oksettavaaaaaa!!!!

toi on todella oksettavaa ja törkeetä

Vou jeesus sentään! Tääl on kyl taas sellasii siveydensipulei taas et huhu. Joo itse en harrastais seksii ammeessa muiden nähtävissä. Mutta se että ruvetaan haukkumaan kunka sairaita toiset on, kun heillä on ihan terveitä haluja. SEKSI!!!! On normaali asia ja kyllä olen samaa mieltä sitä ei ehkä ihan joka paikassa tarvii harrastaa. Mutta sairasta ja oksettavaa se ei ole! Tiedoksi vaan ootte varmasti uinu sellasessa ammeessa missä on ihan tarpeeksi niitä oksettavia nesteitä. Kuten ihan pissa! Ja kyllä lapset luultavasti jopa jotku aikuiset pissaavaan noihin altaisiin missä me kaikki pulikoimme! En voi muuta ku nauraa tolle tyhmälle kommentille XD

Vou jeesus sentään! Tääl on kyl taas sellasii siveydensipulei taas et huhu. Joo itse en harrastais seksii ammeessa muiden nähtävissä. Mutta se että ruvetaan haukkumaan kunka sairaita toiset on, kun heillä on ihan terveitä haluja. SEKSI!!!! On normaali asia ja kyllä olen samaa mieltä sitä ei ehkä ihan joka paikassa tarvii harrastaa. Mutta sairasta ja oksettavaa se ei ole! Tiedoksi vaan ootte varmasti uinu sellasessa ammeessa missä on ihan tarpeeksi niitä oksettavia nesteitä. Kuten ihan pissa! Ja kyllä lapset luultavasti jopa jotku aikuiset pissaavaan noihin altaisiin missä me kaikki pulikoimme! En voi muuta ku nauraa tolle tyhmälle kommentille XD

Tämän takia en käy uimahalleissa ja kylpylöissä. Kuvottaa se erilaisten eritteiden määrä niissä ammeissa. Klooria juu... sitähän sitä tungetaan veteen roppakaupalla, että pöpöt kuolee. Mutta se ajatus lilluskella pienessä altaassa toisten kusessa. Ja se on pieni, vaikka olisi iso allas. Siis kun aletaan avoveteen vertaamaan.

Kaiken lisäksi siellä on aina pari runkkaria. Ne smyygailee ja hieroo penistään nurkan takana. Että pitää oikein siis maksaa päästäkseen uimaan toisten kusessa ja joidenkin runkkareiden smyygailtavana. Ei kiitos.