Ei v*ttu ton lapsen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niin.

Vieras
Täällä taas saatana valvotaan kun vittu ei nuku. Rv 30 ja muutenkin tekis mieli nukkua. Nyt oon valvonu eilis aamusta kuudesta lähtien. Lääkäri on 11 joten tässä ei enää hirveesti edes nukuta.

Mä en vittu jaksa saatana!!!!!

Miks ei voi olla rytmeistä kiinni pitäminen itsestään selvää.

Vittu vittu vittu vittu

Ja anteeks pakko purkaa jonnekkin kun mua niin vituttaaaaaa

tiedän että välillä on rankkaa mut sellaista se on lasten kansssa. Asian vaan voisi tuoda fiksummin esille. Nyt järjestelet vaan asioita niin kyllä se siittä taas elämä paranee.

Mutta tekeehän se hyvää välillä oikein "ääneen"kirota,kun oikein vi***taa:attn:
Ja jos vielä 3v nukkuu noin,ottaisi minuakin päähän,koska periaatteessa tuon ikäiseltä vois jo odottaa,että nukkuu kunnolla..

kivoja jeesustelijoita taas vastaamassa. ihan niinkuin itse ette olisi koskaan väsyneitä lapsen kanssa. ja missä kohtaa kävi ilmi että ap on nuori äiti? miksei tuota olisi voinut kirjoittaa vaikka 3-kymppinen äiti? aijuu unohdin, me nuoret äidithän ollaan huonoja ja kykenemättömiä tekemään mitään oikein toisin kuin kaikki muut äidit. on se ihme juttu että aina kun jollain menee lapsen/miehen/koiran kanssa huonosti, sen on oltava nuori.

HArmaitten kuoro taas laulaa ja säälii. Mä edelleen säälin tuollaisten putkiaivoisten harmailijoiden lapsia :saint: ei voi olla hyvin asiat niilläkään.

Joskus se raja tulee äidillä kuin äidillä vastaan. Niinkun mulla eilen B) ja vaan yhden vi**n suustani päästin.

Mutta ap, niin kamalaa ja typerää kuin se onkin, tuota se on. Ei kaikki mene aina sen lastenkasvatusoppaan tai muunkaan mukaan. Miksi lapsi valvoo? Pyytääkö vettä, näkeekö painajaisia tms?
Kuinka helppo on nukuttaa uudestaan? Ethän sä vaan pystyyn nouse sen kanssa?!?

Meillä esikoinen alkoi nukkumaan täysiä öitä jotain 4 vuotiaana, 3 vuotias oli kun pikkuveli syntyi, eli se vimppa vuosi heräiltiin vuorotellen kahden lapsen valvottaessa. Meillä siihen valvomiseen oli syy, ihan fyysinen, mutta toiset lapset nyt ei vaan 'opi' nukkumaan heti vuoden täytettyään, kuten kaiketi palstan oppien mukaan pitäis automaattisesti mennä.

Parempi kai se on että täällä purkaa kuin lapselleen. Myötätuntoa täältä vain ei tahdo saada, syyllisyyttä vaan :D

Jestas miten te voitte yhen kirjotuksen perusteella tuomita :O

Mulla on kolme lasta, hyvin pärjään mutta kyllä musta ihan suoraan sanottuna tuntuu joskus väsyneenä sille et voisin kiukuta kun 3v ja huutaa sitä vittua ja perkelettä. hyvä jos ap täällä huutelee noita eikä sille 3veelle. :)

Mäkin oon lähes 30v, ja voin sentään myöntää et välillä vituttaa. mut te muut varmaan jaksatte ja jaksatte aina vaan, ikinä ei tee mieli kirota...?

ap:lle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
:

No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.

Alkuperäinen kirjoittaja .:
No ei se sen lapsen vika ole :|

voi UOOOOOOOH. ÄIDINKÖ vika se on jos LAPSI EI NUKU YÖLLÄ?!

Minusta on hyvä, että ap purkaa oloaan edes tänne. Ymmärrän täysin aloittajaa (en ole raskaana mutta heräsin tänään 2-vuotiaan kanssa puoli viideltä nukuttuani 3 tuntia).

Toivottavasti saat nukkua lähiaikoina ja olo helpottaa! Jaksuja..

Alkuperäinen kirjoittaja aamunvirkku:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
:

No porukka varmaan häkeltyi lähinnä tuosta tekstin tyylistä, todella rumaa kielenkäyttöä omasta lapsestaan. Antaa tietynlaisen kuvan ko. äidistä. Ei varmaan lapsi saa rentouduttua nukkumaan, jos äidillä mopo keulii tuohon malliin, että on noin pinna kireällä. Lasta säälin, en äitiä.

Toistuva unenpuute on muuten yks käytetyimmistä kidutuksen muodoista :saint:

Voin todella 4 vuotta putkeen huonosti yöni nukkuneena kertoa että joskus se mopo tosiaan keulii!
Mä aloin silloin pahimpaan aikaan palstailla ja nimimerkki oli helppo keksiä...

Näyttäkää mulle äiti joka ei koskaan väsy tai ole vihainen- niin mä näytän naisen joka valehtelee.
Ei ole mikään täydellisen äidin mitta se, että aina jaksaa olla aurinkoisella tuulella ja jaksaa vaikka mikä olis.

Toivottavasti ap loppuyö sujui paremmin.

pinna voi olla kireällä ja pari kirosanaa tulla mut en ikinä puhuis lapsistani noin.ja olen ollut väsyny ja hakenu siihen apua kun alkoi sitten jumittaa et nukuin 2h yössä...tuossa iässä kuitenki lapsi voi päivän tapahtumien takiaki heräillä.mulla ainaki oli innoissaan uudesta ystävistä niin 5 aikaa reppana jo heräs.väsytti ja otti päähän toki ku raskaana olin mut se on vain yksi vaihe...
oisko molemmilla syytä rentoutua loppu päivästä päikkäreiden merkeis

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pinna voi olla kireällä ja pari kirosanaa tulla mut en ikinä puhuis lapsistani noin.ja olen ollut väsyny ja hakenu siihen apua kun alkoi sitten jumittaa et nukuin 2h yössä...tuossa iässä kuitenki lapsi voi päivän tapahtumien takiaki heräillä.mulla ainaki oli innoissaan uudesta ystävistä niin 5 aikaa reppana jo heräs.väsytti ja otti päähän toki ku raskaana olin mut se on vain yksi vaihe...

"et ikinä puhuisi lapsistasi noin"... Eihän ap edes haukkunut lastaan millään tavalla? MISTÄ sitä apua hakee AAMUYÖLLÄ NELJÄN AIKAAN? :o

Ap varmasti "rentoutuu päikkäreiden merkeissä" HETI KUN ON SIIHEN MAHDOLLISUUS.

mä ymmärrän ap:tä oikein hyvin kun itse olen valvonut 7v niin että välissä on nukuttu n.puolivuotta kunnolla..
Kyllä välillä meinaa hirttää kiinni ja ajatella, meille tulee kolmas tälle paskalle mutsille.. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja daa:

"et ikinä puhuisi lapsistasi noin"... Eihän ap edes haukkunut lastaan millään tavalla? MISTÄ sitä apua hakee AAMUYÖLLÄ NELJÄN AIKAAN? :o

d44 d44 itelles....ihme vihamielistä hyökkäystä kun yrittää nätisti sanoo jotain.ei ihme et tää palsta on tällänen kun joka asiasta pitää vääntää oman mielen mukaan kaikki

d44 d44 itelles....ihme vihamielistä hyökkäystä kun yrittää nätisti sanoo jotain.ei ihme et tää palsta on tällänen kun joka asiasta pitää vääntää oman mielen mukaan kaikki

"Vihamielistä hyökkäystä"? :o

"Vihamielistä hyökkäystä"? :o

nii? ei tarvi isoilla kirjaimilla kirjoitta...ei ole sisäluku taito hukassa jos joku asia sattuu silti ohi menemään. ymmärrän oikeen hyvin miltä ap:stä tuntuu ..heti auotaan päätä jos sanon etten MÄ puhuisi tuollai lapsistani.(kiroisi niitä) mut sama se..tää palsta on ollut evvk vuosia ihan tuollaisten harmaiden takia

Mun mielestä ap purnaa myös jostain muusta ihmisestä, kuin lapsestaan. Siis "joku" ei ole pitänyt kiinni rytmeistä, ja nyt sit lapsi ei sen takia nuku. Kielenkäyttö on roisia, ja se saattaa pistää miettimään, että mites hän sitten lapselle käyttäytyy.

Huh heijaa :D
Olis pitäny arvata millainen show tästä alkaa kun tänne avautui ;)

Tyttö siis valvoi puoli yhdestä aamu kahdeksaan. Joten kyllä se vituttaa mua ja ei en sitä lapselle näytä :D Sen takia kirjoitin tänne, koska muutenkin huonosti nukuttujen öiden jäljiltä ei hirmu paljon huumoria riittänyt siinä vaiheessa.

Ja veikkaan, että aika monella muullakin olisi ollut pinna tiukilla siinä vaiheessa.
Mutta juu, lapselle en sitä näyttänyt. Luimme rauhallisesti satua jne.. ja yritimme nukkumaan menoa useamman kerran. Mieleenikään EI tulisi lapseeni purkaa sitä jos kummi nukuttaa lasta viidestä yhteentoista illalla syöttää iltapalan ja laittaa uudestaan nukkumaan. Mutta se ei vähennä mun väsymystä.
(ja ennen kun joku kritisoi miksi hoiti jne.. niin olin päivystyksessä vauvan takia ja mies pääsee vasta tänään ulkomaan työkeikalta kotiin)

Mutta täällä näitä jeesustelijoita onneksi riittää :D

Lääkärin jälkeen käytiin uimassa ja kohta on ruoka valmis. Eli touhuan normisti tämän päivän lapsen kanssa vaikka väsyttää kuinka.
En ole sitä lapseen purkamassa ;)

Yhteistyössä