Ei v****, rakastan naista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekaisin

Vieras
Mulla on ihana ystävä, suuri sielunkumppani, ja olen rakastunut häneen. Mulla on myös perhe, rakas aviomies ja 2 pientä lasta, suhde on vahvalla pohjalla mutta hellyys puuttuu vaikka asiasta olen muutaman vuoden puhunut. Nyt kännipäissäni olen ajautunut ystäväni kanssa suutelemaan ja halailemaan ja kaikki tuntuu niin hyvältä.
Ei vittu, mä en käsitä mitä teen.

*Moderaattori muokkasi otsikkoa*

Mieti asiaa ihan rauhassa. Omia tunteitaan ei pidä tietenkään kieltää, mutta monesti sellaiset tuntemukset johtuvat siitä, ettet ole saanut mieheltäsi tarvitsemaasi hellyyttä, ja nyt tämä ystäväsi on sitä tarjonnut. Se on sama kaava monissa syrjähypyissäkin tietysti. Mutta ei kannata tehdä mitään hätiköityä, vaan ihan rauhassa tunnustella, että onko se oikeasti rakkautta vai hellyydenkaipuusta johtuvaa kiintymystä.

Alkuhuumaa, kyllä ihan varmasti, tuskin ikuisuuksia jatkuvaa mut tunne molemminpuolista ystävän kanssa ja kaikesta avoimesti puhuttu.
Vaan ei parisuhde voi olla ilman hellyyttä, seksiä ym vaikka muuten toimiskin. Olen 3 v asiasta puhunut enkä jaksa enää. Muuten liitto ihan jees tosin tapellaan ihan liikaa väsy ja hermot kireellä koko ajan ja mä olen pieni ihminen tarvitsen hellyyttä ja halausta olkoon liitto vaikka 50v kestänyt!
Mut en haluu puolustella, haluun vaan neuvoja tai mitä vaan, mitä järkeä missään...

No olin päättänyt että miestä en ota, olen ed. suhteissa pettänyt, enkä tässä ajatellut, mutta sitten vain lähennyin naisen kanssa ja kaikki on ihan uskomatonta...

Naiset onkin aika ihania =) Mulla on taas semmonen tunne, että ottaisin ehkä mielelläni naisen kun miehen. Harmi, että mahdollisia naisia on paljon vähemmän kun miehiä. Mä ryhdyn kohta polyamoriseks... Sit ei tarttis olla niin valikoiva.

Nyt on tietenkin semmonen juttu, että sä olet pettänyt miestäs. Tee päätös, pysytkö miehesi kanssa vai et. Jos haluat eron, tämä nainen ei saa olla se syy; sinun pitää olla varma, ettei sinun ja miehesi liitto voi enää jatkua. Vasta tuon päätöksen jälkeen voit päättää mitä teet ihastuksesi/rakastumisesi kanssa.

:hug: Onnea matkaan, mitä sitten päätätkään tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sekaisin:
Mulla on ihana ystävä, suuri sielunkumppani, ja olen rakastunut häneen. Mulla on myös perhe, rakas aviomies ja 2 pientä lasta, suhde on vahvalla pohjalla mutta hellyys puuttuu vaikka asiasta olen muutaman vuoden puhunut. Nyt kännipäissäni olen ajautunut ystäväni kanssa suutelemaan ja halailemaan ja kaikki tuntuu niin hyvältä.
Ei vittu, mä en käsitä mitä teen.

Mä en rakadsta miestä en naista enää vaan olen onnellinen ikisinkku.

Pitkässä parisuhteessa tulee ihastumisia suuntaan jos toiseen, mut niiden ei kannata antaa tuhota perhettä. Vaikka susta nyt tuntuu et oot rakastunu niin on täysin mahdollista, et puolen vuoden päästä se on vaan mukava muisto ihastumisesta ja huokaiset helpotuksesta ettet ryssiny koko parisuhdetta ja perhettä.

Sun tunteissa ei oo mitään väärää, mut oo varovainen niiden kanssa :hug:

No en aio miestäni jättää!!!! Meillä on pienet lapset ja ystäväni ja minun välillä ei kuitenkaan koskaan mitään tyyliin perhettä voisi rakentaa. Ystävyys ja sielunkumppanuus välillämme ehkä säilyy mutta se, että liian pitkällehän tässä tavallaan on menty, enkä pysty lopettamaan... En minäkään muiden ystävien kanssa, tämä on poikkeus! Ja se, että pystyn tuntemaan näin naista kohtaan, ei pelota eikä hämmennä koska olen aina ollut hyvin avoin mieleltäni, vaan kyseessä on se et en kestä jos menetän, kumman vaan, enkä tiedä miten nyt järkevästi toimia.

itselläni on vähän samantapainen tilanne,patsi itse olen yh mutta ystäväni naimisissa.
tunteita on molemmin puolin mutta halauksia ja suukottelua pidemmälle ei olla menty.
ystävä olisi valmis menemään pidemmälle,mutta en pysty miehensä takia.
jotenkin kunnioitan heidän avioliittoaan ja olen tarkoituksella ottanut etäisyyttä vaikken sitä haluaisikaan.
kannattaa tarkoin miettiä,ja puhua avoimesti miehenkin kanssa tilanteesta.josko yhdessä löytäisitte ratkaisun

En aio miehelle kertoa mitä minun ja ystäväni välillä on, sen sijaan ystävän kanssa olemme täysin avoimia kaikesta. kotoa puuttuu seksi ja lämpö ja hellyys, rakkautta on, ja lapset hoidetaan mutta parisuhdetta ei enää vaalita ja kyllästyin alituiseen valitukseen kaikesta, en ole muutamaan vuoteen tuntunut kelpaavan mihinkään. Mies hoitaa kyllä loistavasti lapsia, työtä ja kotia, molemmat saa mennä, mutta yhteistä aikaa ei ole tai kun on vaan luetaan, katotaan tv ym. Olen puhunut, mut ei auta mitään, enkä jaksa enää yrittää. hellyyden otan muualta, ja olen jopa rakastunut vaikka kyseessä nainen, luojan kiitos että onkin, miestä en olisi ottanutkaan, näin on helpompi. Tiedän vaan tekeväni väärin, ja se paska tunne, huolimatta siitä että olen saanut ilon takas elämääni!

Mistähän tämä pompsahti, ihanaa, minä olen nimittäin tuo ap...
Ja juu, miehen kanssa yhä yhdessä, ja tämän naisen kanssa erittäin hyvät ystävät. Se oli alkuhuumaa ja pussailu loppui. Jäljelle jäi hyvä, syvä ystävyys. Tosin valitettavasti ystäväni rakastui muhun ja tää on sille hieman vaikeaa...mutta pakko elää näin. Läheisiä ollaan eli halataan mut ei pussata enää.
Miehen kanssa ollaan kuin veli ja sisko. Perhe hoidetaan yhessä ja en aio kertoa että olen ... bi.
Niin, tuo ystäväni ei jäänyt ainoaksi. Siis ainoaksi kun tein mitään, kyllä. Mutta ihastuin toiseen naiseen. Olemme jopa ystävystyneet, ja en tiedä voiko hänenkin kanssaan olla ilmassa jotain enemmänkin... vaikea uskoa että mulle vois toistamiseen käydä niin... hän on myös naimisissa ja mitään pettämistä en suunnittele mutta näemmä elämästä ei koskaan tiedä.

Yhteistyössä