ei uskois että tällaiseksi paskaksi on tämä meidän parisuhde mennyt

• Viestiketjun aloittaja voihan keitto
  • Ensimmäinen viesti
voihan keitto
8-vuotta yhdessä ja viimeiset 3-vuotta ollu pelkkää alamäkeä. ite oon ainakin jo niin lamaantunut etten enää edes kykene tekemään mitään parantaakseni tilannetta ja kun mieskään ei tee mitään niin eipähän se voi sitte paremmaksi mennäkään. Minä oon kait jonkunlaisen suojamuurinkin rakentanut ympärilleni tms... en mä tiedä oikein.... ja kun tuo mies ei puhu eikä vastaakaan jos jotain kysyy sanoo tästä tilanteesta.

Voi rakkahat. Auttasko jos menisitte lomalle? vähän irti kotiympyröistä? Miehen ja naisen parisuhde on yksi vaikeimmista ja jollei parisuhdetta hoida tai suhtautuu välinpitämättömästi niin silloin se kuihtuu. Voimia ja Rakkautta :)

"a.p"
Ei tuota miestä kiinnosta. Molempia lapsia saa harvoin hoitoon yhtäaikaa ja sillon kun joskus kerran vuodessa sellainen tapahtuu niin mies menee vain johonkin omiin hommiin. On kuulemma niin kiirettä kun veikon kaiman kummin koira pitää ruokkia, mummon vaja pitää korjata, kaverin kanssa pitää mennä metsästämään ja ties mikä mutteri tai ruuvi pitää just sillon heti laittaa kuntoon.

Tainnut meidän suhde jo kuihtua niin pahasti ettei sitä enää henkiin saa vaikka kuinka kastelis. :'(

Yhteistyössä