huoh
Tuntuu kuin olisin umpikujassa. Samat asiat pyörii mielessä ,eikä jätä rauhaan... mielenterveys ei kestä enempää.
Olen hakenut. Terapiaan menossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae apua vaikka se tuntuisi kuinka hankalalta. Itsemurha ei ole ratkaisu, elämässä vielä paljon hyvää.
No, eihän sun kannata ennen terapiaa luovuttaa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hakenut. Terapiaan menossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae apua vaikka se tuntuisi kuinka hankalalta. Itsemurha ei ole ratkaisu, elämässä vielä paljon hyvää.
Olen.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy::hug: Älä luovuta. Sun elämäs voi olla vaikka vuoden päästä ihan erilaista. Ootko hakenut apua mistään?
Ei sieltä kuulu mitään, olen odottanut ja odottanut.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:No, eihän sun kannata ennen terapiaa luovuttaa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hakenut. Terapiaan menossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae apua vaikka se tuntuisi kuinka hankalalta. Itsemurha ei ole ratkaisu, elämässä vielä paljon hyvää.
no sitten ei oo ku yks vaihtoehto, no ei vainiskaanAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ei jaksaAlkuperäinen kirjoittaja keke:lähe mun kaa jäätelölle
Soita ja kysy, vaikka se tuntuiski vaikeelta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei sieltä kuulu mitään, olen odottanut ja odottanut.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:No, eihän sun kannata ennen terapiaa luovuttaa!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen hakenut. Terapiaan menossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hae apua vaikka se tuntuisi kuinka hankalalta. Itsemurha ei ole ratkaisu, elämässä vielä paljon hyvää.
Ei sitä koskaan voi niin pahasti pilata. Pahimmasta pääsee yli!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko, että tulevaisuus on kovin hyvää, elämäni on pilattu ikihyviksi.
On pilattu. En koskaan ole normaali, en koskaan saa tietää, millainen olisin, jos mua ei ois hyväksikäytetty..kuinka menestyisin, kuinka onnellinen olisin.Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:Ei sitä koskaan voi niin pahasti pilata. Pahimmasta pääsee yli!!!!Alkuperäinen kirjoittaja ap:En usko, että tulevaisuus on kovin hyvää, elämäni on pilattu ikihyviksi.