Ei tullut miehen lapsilta isäinpäiväkorttia :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Usein ne kortit tuodaan vasta perjantaina kotiin (nuorempi toi tänään) tai sitten mahdollisesti torstaina (isompi toi silloin). Monet postilaatikot tyhjennetään jo klo 15, joten eipä varmaan kumpikaan ehtisi postissa ajoissa perille.

On ala-asteikäisiä ja eivät voi tulla käymään kun eivät ihan lähellä asu ja viime viikonloppuna olivat meillä. Isälleen kyllä soittelevat ja isä heille harva se päivä. Pitäisi varmaan tuon ikäisiä hieman opastaa äidin puoleta, mutta tainnut mennä ohi koko juttu.

Kysyn tässä, mahtaako isä tai sinä nyxä ostaa lasten puolesta äidille kortteja / lahjoja synttärinä, jouluna ja äitienpäivänä?
Minä ostan lasten puolesta edelleen lahjan isälleen, sieltä saan jouluna jonkun pienen jutun. Äitienpäivänä en saanut koskaan, en silloinkaan kun kaikki olivat alle kouluikäisiä.

meillä ei ole tapana lähettää. lapset tekee itse jos haluaa. Mutta nyt eivät ole edes menossa viettämään isänpäivää kun toisella kertaa ihan erikseen. Siellä kun on nöfnöf kylässä.

No eipä se ex muista minuakaan äitienpäivänä. Jos lapsi itse muistaa kortin postiin laittaa, niin laitamme, mutta minä en automaattisesti sitä tee. Eli etäisä ei saa korttia.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
Kysyn tässä, mahtaako isä tai sinä nyxä ostaa lasten puolesta äidille kortteja / lahjoja synttärinä, jouluna ja äitienpäivänä?
Minä ostan lasten puolesta edelleen lahjan isälleen, sieltä saan jouluna jonkun pienen jutun. Äitienpäivänä en saanut koskaan, en silloinkaan kun kaikki olivat alle kouluikäisiä.

Mekin vaihdettiin exän kanssa useampi vuosi lahjoja kun lapset vielä pienempiä vaikka hänellä oli jo uusi puoliso. Ihan hyvä isä eikä vihoissa erottu 17-vuoden jälkeen.

Yhteistyössä