Ostaja ehdokkaiden kans puhuttiin ensin hinnasta, ja ostajat halusivat kuitenkin välittäjän hintaarvion, no välittäjä arvioikin talon yli 150000 mk kallliimmaksi kuin hinta josta oli ollut puhetta. Nyt pysymmekin välittäjän hinnassa, ja ostajat kihisevät kiukusta kun eivät saanetkaan halvalla....
Mitä mieltä te ootte????
Mitä mieltä te ootte????