Ei tullu sit talokauppoja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Micmacci
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Micmacci

Jäsen
23.10.2005
58
0
6
Ostaja ehdokkaiden kans puhuttiin ensin hinnasta, ja ostajat halusivat kuitenkin välittäjän hintaarvion, no välittäjä arvioikin talon yli 150000 mk kallliimmaksi kuin hinta josta oli ollut puhetta. Nyt pysymmekin välittäjän hinnassa, ja ostajat kihisevät kiukusta kun eivät saanetkaan halvalla....

Mitä mieltä te ootte????
 
Kyllähän ostajien olisi pitänyt ottaa tämä asia huomioon. Jos siis olette ite myymässä asuntoa niin kyllähän voisitte tiputtaa ostajille hintaa sen verran mitä joutuisitte välittäjille maksamaan.
 
Eurot on ollut jo vuosikausia ja silti vielä jotkut puhuvat markoista. :headwall: ;)

Välittäjän arviossa minäkin pysyisin ja jos ei mene kaupaksi, niin sit hintaa hiukan alemmas. Lykkyä myyntiin! :flower:
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä