Ei tolla voi olla kaikki inkkarit kanootissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
Tuolla rakkaalla ukkokullalla nimittäin. Nukkuu sohvalla tossa parin metrin päässä, yht´äkkiä avas silmänsä tuijottaa mua ja sanoi ihan umpiunessa mutta silmät auki että "no, mitä? Vastaa? Tarviiko kokoajan herättää?" :o Mitä vit? Näkee varmaan unia.. :xmas: :D

Puhuu aina unissaan, on saanut köniinsäkin armeijassa kun haistatteli unissaan ja alapunkan kaveri luuli että puhui sille. :whistle: Heräs sit silmämustana. :D

Meillä kävi joku aika sit kans hauska juttu: Mies meni aikasemmin nukkuu kun minä, ja oli ihan umpiunessa kun kömmin sit viereensä. Olin just nukahtamaisillaan itse kun mies nousi kyynärpäiden varaan nojaamaan, mahalleen, sullo tyynyn rinnan alle, ja käänty kattoo mua. Sit se totesi hyyyvin vakavalla äänellä: "Pikkusen on elämältä pohja pois..." ja rupes takas nukkuu.

Mä olin vieressä varmaan tän näkösenä :o

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Meillä kävi joku aika sit kans hauska juttu: Mies meni aikasemmin nukkuu kun minä, ja oli ihan umpiunessa kun kömmin sit viereensä. Olin just nukahtamaisillaan itse kun mies nousi kyynärpäiden varaan nojaamaan, mahalleen, sullo tyynyn rinnan alle, ja käänty kattoo mua. Sit se totesi hyyyvin vakavalla äänellä: "Pikkusen on elämältä pohja pois..." ja rupes takas nukkuu.

Auts! :whistle: Mitä unta lie on nähnyt? :D

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Meillä mies kannusti viimeyönä HIFKIÄ :laugh: Taputti kovaa ja kannusti :laugh:

:laugh: Onko oikeasti edes fani? :whistle:

No ei!! Sehän mua naurattikin :laugh:

:laugh: :laugh:

ja sit nousi ylös, kysy että onko meillä mitään syötävää, on kauhea nälkä, kävi vessassa ja tuli takas sänkyyn :whistle: :laugh: Ja ihan täysin unissaan :laugh: Kerran heräsin siihen kun ihmettelin mikä pauke vessasta kuuluu, mies oli sielä takomassa vessan pönttöä ja selitti kun noi on hitsattu ja leikattu niin huonosti ja takas vaan pehkuihin.. Hassu :laugh:

Auts! :whistle: Mitä unta lie on nähnyt? :D

Tjaa-a, paha sanoa. Mä olen saanu sillä aika hyvät naurut jälkeen päin! :D

Meillä kanssa mies liikkuu ja puhuu unissaan :D

Viimeemmäksi just päiväunilta ( nukuttiin meidän sängyssä minä, esikoinen ja mies ) nous seisomaan sängyn viereen, vilkutti sillai "homomaisesti" pikkusormi pystyssä ja hihitteli minulle "hih, pikkusormi ei liiku mihinkään" ja tuli takas nukkumaan :laugh:

Meillä mies kannusti viimeyönä HIFKIÄ :laugh: Taputti kovaa ja kannusti :laugh:

:laugh: Onko oikeasti edes fani? :whistle:

No ei!! Sehän mua naurattikin :laugh:

:laugh: :laugh:

ja sit nousi ylös, kysy että onko meillä mitään syötävää, on kauhea nälkä, kävi vessassa ja tuli takas sänkyyn :whistle: :laugh: Ja ihan täysin unissaan :laugh: Kerran heräsin siihen kun ihmettelin mikä pauke vessasta kuuluu, mies oli sielä takomassa vessan pönttöä ja selitti kun noi on hitsattu ja leikattu niin huonosti ja takas vaan pehkuihin.. Hassu :laugh:

:laugh:

Ihan hirveetä on herätä yöllä siihen kun toinen pomppaa sängyssä istumaan ja huutaa että "perkele" ja sit takas pää tyynyyn. Ite oot kesken unien heränneenä ihan paniikissa ja toinen vaan nukkuu |O

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Meillä kanssa mies liikkuu ja puhuu unissaan :D

Viimeemmäksi just päiväunilta ( nukuttiin meidän sängyssä minä, esikoinen ja mies ) nous seisomaan sängyn viereen, vilkutti sillai "homomaisesti" pikkusormi pystyssä ja hihitteli minulle "hih, pikkusormi ei liiku mihinkään" ja tuli takas nukkumaan :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh: *reps kops*

Meillä minä oon se joka höpisee...

Mä oon kuulemma komentanu joskus melko äkäisesti miestä "pois siitä servettien päältä!". (tais tulla työjutut uniin )
Kerran se sai mu eteisessä kiinni kun olin vetämässä kenkiä jalkaan. Kun kysyi, että mihin menet, olin vastannut: "hevosta viemään"-

meillä kanssa mies puhuu paljon unissaan. Viimeksi törkin sitä hereille, että antaisi yöpöydältä mulle mun silmälasit. Mies katsoo hömistyneenä, että mitä ne on... Törkin sitä lisää, sanon, että antaisitko sieltä ne silmälasit eli rillit! Mies havahtuu ja näyttää siltä, että on ihan messissä. Tökkii sitten mua kädellänsä, että tossa noin. Minä siihen, että mitä ja ukko jo kimpaantuu että ota nyt sitten tosta kun ne kerta halusit ja ojentaa mulle TYHJÄÄ kättään. Totean siihen, että haluaisin kuitenkin oikeat lasit, huomaatko, ettei tässä kädessä ole yhtään mitään. Ukko alkaa murjottamaan ja valittaa, että kyllä jotkut sitten osaa olla tiukkapipoisia... Juu, sehän minä olen, kun en mielikuvitusrilleillä pärjää :D

Mä repesin! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä kanssa mies puhuu paljon unissaan. Viimeksi törkin sitä hereille, että antaisi yöpöydältä mulle mun silmälasit. Mies katsoo hömistyneenä, että mitä ne on... Törkin sitä lisää, sanon, että antaisitko sieltä ne silmälasit eli rillit! Mies havahtuu ja näyttää siltä, että on ihan messissä. Tökkii sitten mua kädellänsä, että tossa noin. Minä siihen, että mitä ja ukko jo kimpaantuu että ota nyt sitten tosta kun ne kerta halusit ja ojentaa mulle TYHJÄÄ kättään. Totean siihen, että haluaisin kuitenkin oikeat lasit, huomaatko, ettei tässä kädessä ole yhtään mitään. Ukko alkaa murjottamaan ja valittaa, että kyllä jotkut sitten osaa olla tiukkapipoisia... Juu, sehän minä olen, kun en mielikuvitusrilleillä pärjää :D

:laugh:

Yhteistyössä