Ei toivotut vieraat?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23607741:
Ei ne soita koskaan etukäteen kyläilystään.
Tulevat tosiaan suoraan sisään. Ja meillä on tapana pitää ovet aina auki kun ollaan kotona, en viittis noiden takia pelkästään alkaa pitää lukossa.

Ei auta muuten taudit. Yksikin kerta mä olin 38 asteen kuumeessa ja täällä ne vaan istuskeli.

Mut tuossa kohtaahan auttaa et rouva avaa suunsa, ja toivottaa vieraat tervetulleeks sitten paremmalla ajalla.
AUKAISE SUUSI HYVÄ NAINEN!

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23607717:
Anna rohkeasti vinkkejä, miten sanoa, et voisitte pysyä omalla tontillanne? Siis sillain fiksusti, ettei kukaan loukkaannu.

Ja siis koskaan eivät tuo tullessaan mitään.
Jos olen ulkona hommissa, niin (varsinkin nainen) menee pokkana sisälle ja istuskelee olkkarissa kuin kotonaan.

Tänäänkin pamahti meille tupakkaa pummaamaan ilman, että edes koputti oveen. :|
Ja kun lähtivät, niin se tyttö ei sanonut meidän 2v:lle edes "hei". Meidän tyttö sitten jäi ihmettelemään, että mihin "Maija" meni. :headwall:

Ovessa on lukko, käytä sitä.

Sä et halua loukata ketään ja sillä sallit näiden kavereitten tulla häiritsemään teidän kotirauhaa koska vaan, pummaamaan tupakkaa ja kahvittelemaan useamman kerran viikossa?
Eiköhän se ole aika ilmeistä ettei hekään välitä sinun/perheesi tunteista, niin miksi sinun pitäisi olla loukkaamatta heitä?

Sinun koti, sinun oikeus käännyttää ei-toivotut vieraat ovelta. Sinä et ol evastuussa toisen tunteista jos kerrot rehellisesti ja kiertelemättä ettet hyväksy moista toimintaa. Jos loukkaantuvat, se on heidän päässään se vika.

Sano suoraan, ettei nyt sovi tulla tai ovi lukkoon.Meilläkään ei ainakaan kesällä ,mielellään pidetä ovea lukossa,mutta viime kesän jälkeen oli pakko.Jos ovi ei ollu lukossa,saattoi naapurin lapset tulla sisälle katsomaan kissoja tai alakerran ukko tuli sisälle kesken rakastelun,sen jälkeen ollaan varmistettu että ovi on aina lukossa.Toi on ärsyttävää että sisään tungetaan,jos ovi on auki.
Ei siun tarvia ketään sisään päästää ja jos sisään tunkevat,niin hyvin voit ulos heittää.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä