ei toivottu raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ihanaa kuulla! :hug:
oonkin miettiny hirveesti miten asia etenee. oli niin kova mielipide että järkytti jotenkin. :|

onnea teille! :flower: =)

Jos miehen mielipide on kovin kova ja ehdoton, niin varaudu kuitenkin siihen ettei sitä muuta koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jos:
oonkin miettiny hirveesti miten asia etenee. oli niin kova mielipide että järkytti jotenkin. :|

Jos miehen mielipide on kovin kova ja ehdoton, niin varaudu kuitenkin siihen ettei sitä muuta koskaan.

aika näyttää ja tiedän kyllä riskit. :(
annan sitä totutella ajatukseen ite. en esim. puhu vauvasta ja odotuksesta ettei se hermostu. uskon että se tottuu. harva mies innostuu näin alussa. :whistle:

Täällä olis yksi vapaaehtoinen lapseton, joka ottais vauvan milloin tahansa!! Kylläpä tuntuu kamalalta lukea tällaista pitkän toiveilun ja kolmen rankan keskenmenon kokeneena!!! Toki ymmärrän, jos elämäntilanne on sellainen, että lapsi ei siihen sovi, mutta silti kirpaisee ja kovaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Linda:
Täällä olis yksi vapaaehtoinen lapseton, joka ottais vauvan milloin tahansa!! Kylläpä tuntuu kamalalta lukea tällaista pitkän toiveilun ja kolmen rankan keskenmenon kokeneena!!! Toki ymmärrän, jos elämäntilanne on sellainen, että lapsi ei siihen sovi, mutta silti kirpaisee ja kovaa!

mä olen niin pahoillani

Pitäisikö sitten olla puhumatta asiasta, ettei satuta lapsettomia? Uskon kyllä, että taatusti on rankkaa kun omaa vauvaa ei tule ja vielä keskenmenojakin alla! :( Mutta välillä tuntuu että niiden, jotka tulee helpommin tai vaikkapa vahingossa raskaaksi, pitäisi olla vaan hiljaa ja jotenkin hävetä raskauttaan?

annan sitä totutella ajatukseen ite. en esim. puhu vauvasta ja odotuksesta ettei se hermostu. uskon että se tottuu. harva mies innostuu näin alussa. :whistle:

meillä tilanne jopa niin paha et oltiin just muutettu erilleen ja mä kerkesin jopa tapaa uuden miehen"lohduttajan"ja mun lapsen isä siis ties tästä kun seksi suhde oli jatkunu ja hänelläkin jo suunnitelmat tulevaisuudesta valmiina..mutta kyllä me pari 3kuukautta suunnilleen väännettiin.keskusteltiin haaveiltiin ja kirottiin ja nyt meillä menee paremmin kuin ikinä...uusi yhteinen koti just saatu ja vaavin huone valmis...me uskotaan et vauvan tarkotus oli pitää meidät yhessä...ja meillä nyt siis 6v yhessä takana!

tsemppi HELLOSHITTY varmasti kaikki järjestyy parhain päin

Alkuperäinen kirjoittaja mur:

meillä tilanne jopa niin paha et oltiin just muutettu erilleen ja mä kerkesin jopa tapaa uuden miehen"lohduttajan"ja mun lapsen isä siis ties tästä kun seksi suhde oli jatkunu ja hänelläkin jo suunnitelmat tulevaisuudesta valmiina..mutta kyllä me pari 3kuukautta suunnilleen väännettiin.keskusteltiin haaveiltiin ja kirottiin ja nyt meillä menee paremmin kuin ikinä...uusi yhteinen koti just saatu ja vaavin huone valmis...me uskotaan et vauvan tarkotus oli pitää meidät yhessä...ja meillä nyt siis 6v yhessä takana!

tsemppi HELLOSHITTY varmasti kaikki järjestyy parhain päin

Kiitos! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja anna:

mä olen niin pahoillani

ei sun mun mielestä tartte olla pahoillasi. ei se sun vika oo että tuo edellinen ei saa lasta ja sinä tulet raskaaksi vaikka et haluaisikaan.
Tymää mun mielestä syyllistää toista tälläsessä kohtaa,varsinkin kun ehkäisyäkin käytetty.

Mä oon ollut tosi kova abortin-vastustaja aina,mutta nyt mulla on mielipiteet hieman muuttuneet kun oon esim. sellasta miettinyt jos ite tulisin raskaaksi,ja kun kahden lapsen yh olen jo. Niin tuskin pystyisin lasta pitämään :ashamed: Mutta pitää vaan tehdä kaikki sen eteen että niin ei käy.

Mutta tsemppiä sinulle paljon!!

Ja jos päätätkin vauvan pitää,niin hyvin sinä pärjäät kahdenkin kanssa vaikka ukon heivaisitkin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pampula:
Pitäisikö sitten olla puhumatta asiasta, ettei satuta lapsettomia? Uskon kyllä, että taatusti on rankkaa kun omaa vauvaa ei tule ja vielä keskenmenojakin alla! :( Mutta välillä tuntuu että niiden, jotka tulee helpommin tai vaikkapa vahingossa raskaaksi, pitäisi olla vaan hiljaa ja jotenkin hävetä raskauttaan?

Minä kyllä ymmärrän näitä vaikka itse en saa sitä vauvaa millään. Ymmärrän että on erilaisia ihmisiä ja tilanteita enkä ole katkera vaikka monet saavat helposti lapsia ja joku jopa vahinkolapsia.
Jokainen tietää omat voimavaransa.

Alkuperäinen kirjoittaja ViVa:
Alkuperäinen kirjoittaja anna:

mä olen niin pahoillani

ei sun mun mielestä tartte olla pahoillasi. ei se sun vika oo että tuo edellinen ei saa lasta ja sinä tulet raskaaksi vaikka et haluaisikaan.
Tymää mun mielestä syyllistää toista tälläsessä kohtaa,varsinkin kun ehkäisyäkin käytetty.

Mä oon ollut tosi kova abortin-vastustaja aina,mutta nyt mulla on mielipiteet hieman muuttuneet kun oon esim. sellasta miettinyt jos ite tulisin raskaaksi,ja kun kahden lapsen yh olen jo. Niin tuskin pystyisin lasta pitämään :ashamed: Mutta pitää vaan tehdä kaikki sen eteen että niin ei käy.

Mutta tsemppiä sinulle paljon!!

Ja jos päätätkin vauvan pitää,niin hyvin sinä pärjäät kahdenkin kanssa vaikka ukon heivaisitkin! :)

Syyllistyinköhän jollain tapaa syyllistämiseen?! Kerroin vain omat tuntemukseni... ELi siis jos rautalangasta väännetään: Minusta tuntuu pahalta lukea tällaista ja ymmärrän, että kaikkien elämäntilanteeseen ei lapsi sovi! Niin ja tiedän, ettei minun tarvitse tällaista lukea ja siihen vielä kommentoida, mutta samat sanat muillekin. Niin ja Ap: Tsemppiä sinulle, mihin ratkaisuun sitten päädytkin! Mieti myös sitä, että jos tietäisit että et koskaan enää saa lapsia tämän jälkeen, mikä olisi ratkaisusi nyt? Sisarus voisi olla myös lapsellesi suurin lahja minkä hän voi saada! Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Tinttu:
Kyllä ne miehet sitten heltyy, kun näkee mahan kasvavan ja saa oman vauvan syliin! Uskokaa pois, herkkiksiä nekin on ;)

Juu, kaikki sadut loppuu aina onnellisesti ja jos vaan hankkiudutte raskaaksi niin kyllä miehellekin iskee välittömästi vauvakuume!

.....not.

Mun mies lähti siinä vaiheessa kun "näki mahan kasvavan" ja vauva ilmesty syliin, vaikka yhdessä oltiin lapsesta sovittu. Älkää herranen aika olko niin sinisilmäsiä että kuvittelette että sellanen joka ei lasta halua alkas automaattisesti sitä haluta heti kun maha kasvaa. Tervemenoa tutkimaan asiaa tonne yksinodottavien ketjuun....

Yhteistyössä