E
eksyksissä
Vieras
...tai ei nyt pakota... mutta hyvin vahvasti on sitä mieltä, että minun on nyt syksyllä palattava keskn jääneiden opintojeni pariin. Ja olin itsekin tässä ajatellut tekeväni niin, olen jo ilmoittanut koulullekin ja lapsellekin on hoitopaikka...
..mutta nyt taas tuli semmonen olo, etten raskis laittaa tuota 1-vuotiasta vielä hoitoon
Ja toisekseen; en halua koskaan tehdä työtä, johon opiskelen
Minulle oli jo ennen lapsen syntymää selvää, ettei opiskelemani ala ole minua varten... ja äitiysloma tarjosi hyvän sauman lopettaa koulu.. Mutta mies vaatii, että koulu on käytävä, kun on mennyt jo paljon rahaa siihen ja vain hieman alle puolet jäljellä...
Järkisyidenkö takia minun pitää jatkaa koulua?? Eikö vaa´assa paina lapsi? Haluan olla hänen kanssaan kotona... Minulla on jo yksi ammatti, joten jos joskus mieli tekee työelämään niin voisin palata siihen työhön...
Mitä tässä pitäisi tehdä?? Toisaalta; tuleno joskus katumapäälle, jos en käy koulua, vaikka se nyt ei tunnukaan omalta alalta??
..mutta nyt taas tuli semmonen olo, etten raskis laittaa tuota 1-vuotiasta vielä hoitoon
Järkisyidenkö takia minun pitää jatkaa koulua?? Eikö vaa´assa paina lapsi? Haluan olla hänen kanssaan kotona... Minulla on jo yksi ammatti, joten jos joskus mieli tekee työelämään niin voisin palata siihen työhön...
Mitä tässä pitäisi tehdä?? Toisaalta; tuleno joskus katumapäälle, jos en käy koulua, vaikka se nyt ei tunnukaan omalta alalta??