Ei tästä tuu mitään :/

tähdenlento09

Aktiivinen jäsen
16.10.2006
6 826
0
36
Mun piti levätä ja mukamas "nauttia" olostani kun nuorimmainen meni äidin luokse yöksi ja täällä mä vaan pyörin levottomana ympäri kämppää :/
Nukkumaankin pääsis kerrankin "ajoissa", vaan ei voi mennä sänkyyn kun äiti ei oo vastannu viestiin mitään kun kyselin miten niillä menee.
En viitsi soittaakaan jos sit kuitenkin nukkuvat jo :/
En ymmärrä miten tää on nyt näin vaikeeta. :o Onhan meidän muutkin lapset olleet vauvana sen yhden yön äidillä että saan itse nukkua.
Ihan kamalaa, ihan ku olisin hylänny pienen kokonaan :'( :ashamed:

*huoh, tulipahan purkauduttua*

Mulla ei ku 2 lasta,mutta tiedän tunteen.Mulle pitää kans laittaa viesti takas,että miten lapset pärjää ja nukkuuko ne jne.Muuten mulla menee ihan levottomaksi ja ei pysty laittaa nukkumaan.Jos äitini luona ovat niin ajattelen lopuksi, että parhaassa mahdollisessa hoidossa ovat että hyvin kaikki menee.Eikös teilläkin näin :hug:

:hug:

Olishan se äippä soittanut jos jotain olisi vialla.

Menehän nukkumaan ja koeta olla ajattelemmatta. Ensi kerralla on taas helpompi olla pienokaisesta erossa. :hug:

mut nyt kun olet purkanut niin voit mennä nukkuun ... Sehän jo sekin auttaa.. Eiko niin?? ;)

Tottahan se on että äiti olis soittanut jos jotain ongelmia olisi. Ja äidin luona on hyvässä ja hellässä hoidossa, taidan vaan olla vähän turhan herkällä päällä jostain syystä, liekö tuo väsymyskin osasyy :ashamed:
Mutta kiitoksia, kyllä tämäkin toi hieman helpotusta :)

Yhteistyössä