Ei tästä suhteesta tule mitään. Parempi olis varmaan vaan erota.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ainaista odotusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ainaista odotusta

Vieras
Jep.. mies aina töissä eikä voi koskaan luvata mitään. Ei edes sitä viettääkö iltansa mun kanssa vai ei. Jos ehdotan jotain yhteistä tekemistä niin hän ei voi luvata tekevänsä minun kanssani jotain.. voi olla että tulee jotain kiinnostavampaa niin sitten tekee sitä. Ja minä kiltisti odotan kotona.

Minää haluan oikean parisuhteen. Sellaisen jossa tunnen olevani haluttu ja rakastettu.
Tämä juttu on nyt aika tuhoontuomittu. 9vuotta meni hyvin mutta tämä viimeisin kymmenes vuosi on ollut minulle yhtä kärsimystä. Meillä on ollut paljon hyvää ja on paljon mukavia muistoja. Nyt vaan taitaisi olla parempi lähteä ennen kuin olen aivan murskana.

Mikä sen nyt kymmenennen vuoden aikana muutti?

En tiedä.. mies muuttui urakeskeisemmäksi.. havittelee vain isoa tiliä ja on yötäpäivää töissä. Ei halua suunnitella mitään etukäteen, ainakaan minun kanssani. Kyllä kaverin kanssa voi treffit sopia etukäteen. Haluaa mennä miten huvittaa eikä halua ilmoitella mitä tekee. Minä haluaisin elää parisuhteessa ja hän näköjään ei.

Jos mies on muuttunut viimeisen vuoden aikana, niin oletko varma, ettei hänellä ole toinen nainen kierroksessa? Välinpitämättömyys sinun suuntaasi viittaa myös siihen asiaan.

[QUOTE="Sanna";26885406]Jos mies on muuttunut viimeisen vuoden aikana, niin oletko varma, ettei hänellä ole toinen nainen kierroksessa? Välinpitämättömyys sinun suuntaasi viittaa myös siihen asiaan.[/QUOTE]

Kyllä minulla onkin aika vahvat epäilykset siihen suuntaan, mutta ei hän ainakaan tunnusta. Olen kysynyt.

[QUOTE="vieras";26885429]Miehesi elättää sinut ja kehtaat marista. Häpeäisit.[/QUOTE]

Vuokra maksetaan puoliksi ja omat menoni kyllä maksan ihan omalla palkallani. Mies sitten hurvittelee oman palkkansa mihin sattuu ja kohta on jo lainaamassa minulta.

En tiedä.. mies muuttui urakeskeisemmäksi.. havittelee vain isoa tiliä ja on yötäpäivää töissä. Ei halua suunnitella mitään etukäteen, ainakaan minun kanssani. Kyllä kaverin kanssa voi treffit sopia etukäteen. Haluaa mennä miten huvittaa eikä halua ilmoitella mitä tekee. Minä haluaisin elää parisuhteessa ja hän näköjään ei.

Kuulostaa siltä että miehesi on itsekäs ja tekee juuri niin kuin lystää. Älä tuhlaa nuoruuttasi katkeroitumalla kotona.Jos ei puhe tuota tulosta ryhdy oimintaan, anna miehen maistaa omaa lääkettään. Ala treffaamaan kavereita, käy leffassa ja syömässä jne.äläkä lupaa aikaasi hänelle. Katotaan, ehkä jne.

Jollei tämäkään muuta miehesi käytöstä pakkaa tavarat. Ei kumppania noin saa kohdella.

Vuokra maksetaan puoliksi ja omat menoni kyllä maksan ihan omalla palkallani. Mies sitten hurvittelee oman palkkansa mihin sattuu ja kohta on jo lainaamassa minulta.

Ei miehellä pitäisi olla rahasta pulaa, jos kerran tekee pitkää päivää ja ura on vain mielessä. Ei siis pitäisi olla tarve lainata sinulta. Taitaa oikeasti kuluttaa sen normityöstä saadun rahansa hurvitteluun.

Kuulostaa siltä että miehesi on itsekäs ja tekee juuri niin kuin lystää. Älä tuhlaa nuoruuttasi katkeroitumalla kotona.Jos ei puhe tuota tulosta ryhdy oimintaan, anna miehen maistaa omaa lääkettään. Ala treffaamaan kavereita, käy leffassa ja syömässä jne.äläkä lupaa aikaasi hänelle. Katotaan, ehkä jne.

Jollei tämäkään muuta miehesi käytöstä pakkaa tavarat. Ei kumppania noin saa kohdella.

Niin kai se pitää alkaa itsekin tekemään sitten.. mennä itsekin miten huvittaa. Harmi vaan että olen sen verran vastuuntuntoinen ja aikuinen ihminen että ymmärrän myös velvollisuuteni mm. kodin suhteen, kun mies taas ei.

Ja en todellakaan aio roikkua tässä tilanteessa pitkään. Yksi asia mikä mietityttää on se, että miten rahani riittävät asumiskuluihini eroon päädyttäessä. Puoliksi kun nyt maksetaan niin kulut ovat hyvin kohtuulliset.

[QUOTE="Liisa";26885558]Ei miehellä pitäisi olla rahasta pulaa, jos kerran tekee pitkää päivää ja ura on vain mielessä. Ei siis pitäisi olla tarve lainata sinulta. Taitaa oikeasti kuluttaa sen normityöstä saadun rahansa hurvitteluun.[/QUOTE]

Ei siitä pulaa olekaan. Ja ihan kunnolla se rahansa osaa tuhlata kyllä. Ostelee vaatteita ja mitälie.

Toisaalta on tullut myös sellainen olo että en tiedä haluanko miestä ollenkaan. Tämä "tapaus" tuntuu tällä hetkellä niin ahdistavalta että pää hajoaa. Täällä nyt kotona mietin että tuleeko meille elokuvailtaa vai ei. Aamulla jo kysyin ja nyt illalla uudelleen miestäni elokuvaseuraksi. Hän sanoi ettei ole vielä päättänyt mitä tekee illalla.

Toisaalta on tullut myös sellainen olo että en tiedä haluanko miestä ollenkaan. Tämä "tapaus" tuntuu tällä hetkellä niin ahdistavalta että pää hajoaa. Täällä nyt kotona mietin että tuleeko meille elokuvailtaa vai ei. Aamulla jo kysyin ja nyt illalla uudelleen miestäni elokuvaseuraksi. Hän sanoi ettei ole vielä päättänyt mitä tekee illalla.

Siis tarkoitin että KETÄÄN miestä enää ollenkaan tämän jälkeen.

Kuulostaapa kurjalta. Minä en tuollaista miestä jäisi odottelemaan, vaan alkaisin elää omaa itsenäistä elämääni, kuten parhaaksi näkisin.

[QUOTE="Sanna";26886308]Kuulostaapa kurjalta. Minä en tuollaista miestä jäisi odottelemaan, vaan alkaisin elää omaa itsenäistä elämääni, kuten parhaaksi näkisin.[/QUOTE]

No siihen tulokseen olen minäkin pikkuhiljaa tullut... :/

[QUOTE="vieras";26886674]Oletko koettanut keskustella asiasta miehen kanssa? Jos, niin mitä mies on sanonut?[/QUOTE]

Hän sanoo vaan että ei halua suunnitella mitään etukäteen.

Mikähän siinä on että näissä tarinoissa se on aina se MIES joka muuttuu yhtäkkiä inhottavaksi paskiaiseksi joka vain käy töissä eikä enää halua tehdä mitään puolisonsa tai suhteen eteen mutta kukaan ei tunnu ikinä näkevän itsessään edes pienen hitusen verran mahdollista osuutta asiaan. Ja näppärästi muutamalla lauseella saadaan OMA puoliso kuulostamaan täysin arvottomalta paskalta ja sitten kilvan kuorossa huudetaan yhteen ääneen että voi vittu mikä paska, jätä se.

Onko teillä lapsia? 9 vuotta on pitkä aika, joten ymmärrän, että ei sitä niin vaan lähdetä. Varsinkin, jos on lapsia, yhteiset asuntolainat ja muut... Oletteko alkaneet jo teinistä seurustelemaan? En halua yleistää, mutta usein juuri ne 13-14 - vuotiaana aloitetut suhteet saattaa yllättäin kaatua, kun kumppanit kasvavat aikuiseksi, ja huomaavat, että toinen ei olekaan enää samanlainen kuin silloin teininä..

Yhteistyössä