Ei tarvittu suvakkeja tähän..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisit suvakki itse lukenut lehteä, niin tunnustaisit tosiasiat itsellesi. Häkellyttävän lahjakkaita salapoliiseja olivat, löysivät kasvokuvien perusteella murhaajia "hätää kärsivien" pakoloisten joukosta

Ja sinuakos se harmittaa:giggle::LOL:

Miksi mua harmittais? Te olette ihan omassa pikku päässänne keksineet ne pahat suvakit jotka tykkää terroristeista jne, ei sellaisia ole olemassakaan, mut sehän ei teitä kiinnosta kun on paljon kivempi syytellä mielikuvitusolentoja omasta pahasta olosta, onhan se helpompaa kuin tehdä jotain itse asioiden parantamiseksi.

Jollain suvakilla on sitten varmaan laittaa linkki siihen missä tämä uutinen vahvistetaan ja että sulkemispäätös on lopullinen. Jaa ettei ole? No, niin arvelinkin.

Jollain suvakilla on sitten varmaan laittaa linkki siihen missä tämä uutinen vahvistetaan ja että sulkemispäätös on lopullinen. Jaa ettei ole? No, niin arvelinkin.
Onko joku väittänyt että tietää 100% varmasti et tää on lopullinen lopetus? Jaa ei? Sitä minäkin.

Koita nyt päästä eteenpäin tässä linkkiasiassa, kun et näytä ymmärtävän milloin sen laittaminen juttuihin on tärkeää.

Hyvän journalistisen tavan mukaan median on seurattava uutisoimansa juttu loppuun asti. En muista nähneeni uutista siitä, että mv-lehti on taas auki. Miksi MTV ja kumppanit eivät noudata JSN:n ohjeistusta ja hyvää journalistista tapaa?

Oikeastiko te luette Ylen, Suomen Kuvalehden tai Aamulehden juttuja? Tiesittekö, että näiden päätoimittajat ovat olleet Keskiviikkokerhon jäseniä? Eliitin keskustelukerho, johon ei naisia ole huolittu kuin vasta vuonna 2018. En lue MV-lehteä, mutta en tajua, että muihin medioihin luotetaan sokeasti.

Yhteistyössä